Gravatar

#3571 Collateral 14 år siden

#3551: Havde i øvrigt om Carl Th. Dreyers "Ordet", og nævnte filmz.dk i min fremlæggelse, da det var artiklen herinde der vækkede min interesse.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3572 davenport 14 år siden

Godt du tog én for holdet ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3573 Bobby Singer 14 år siden

I'm on the highway to hell ;)

AC/DC 6/6

AC/DC Live i dag 7/6

Rock n' roll motherfuckers!!! ;)
Idjit
Gravatar

#3574 Highland Park 14 år siden

Jeg ærgrer mig over, at David Lynch og Mary Sweeney er blevet skilt (fandt først ud af det i går), og han efterfølgende har giftet sig med Emily Stofle (Lanni i "Inland Empire"), for jeg tænker på, hvad det tilsyneladende afbrudte samarbejde kan komme til at betyde for hans film - for ikke at sige allerede har resulteret i. Jeg ville nemlig ønske, at Sweeney havde klippet "Inland Empire" i stedet for at nøjes med rollen som producer.

Men så længe manden er lykkelig... det under jeg ham naturligvis.

Sweeney har i øvrigt lige færdiggjort sin første film, hvilket Lynch da også gjorde opmærksom på via sin Twitter-profil.
Filmens hjemmeside:
http://baraboofilm.com/www/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3575 Batsy 14 år siden

3573#
Yes im back
well im back yes im back
im baaaaaaack baaaack in black :D suveræn sang!!! 6/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3576 filmz-Bruce 14 år siden

Vågnede med p.... ondt i ryggen i dag, så jeg næsten ikke kunne komme ud af sengen. Denne gang var det dog ikke det sædvanlige, men på grund af træning i min nye "ribbe", hvor selv udstrækning kan være farligt, hvis man ikke har gjort det længe. Så måske er det "god smerte", som aftager sig efter et par dage og blot er en indikation på, at der er urørte muskler, som nu bruges.

Jeg synes godt nok det er en hård kamp at forsøge og "komme tilbage" og blive normalt mobil igen.

Bedømmelse: It sucks!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3577 Batsy 14 år siden

Mit nye profil billede 6/6 trængte til en mørk og blodig batman denne måned!, ja batman er sku ikke helt harmløs :b
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3578 HonoDelLoce 14 år siden

AC/DC i Horsens i går 6/6 !

For fuck sake, det var en aften jeg sent vil glemme ! Alle de år man har gået og ventet på at komme til en AC/DC-koncert blev i går endelig belønnet med en af de bedste koncert-oplevelser jeg overhovedet kan huske.. Ja, faktisk kun overgået af Alter Bridge i Århus for et par år siden..

Er du gal der var knald på drengen..

Jeg vil også være rockstjerne når jeg pensioneres !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3579 MMB 14 år siden

#3578

Jeg misunder dig rigtig meget, selvom jeg havde fornøjelsen af at se mit yndlingsband sidste år i Parken. :) Det eneste triste er, at deres setliste (næsten) aldrig ændres.
Gravatar

#3580 filmz-Bruce 14 år siden

#3579 Jeg så dem i London 2003 på Astoria. Der var der en setlist, som ikke ligner deres stadion rock arrangementer. (undskyld ... jeg troede det var Stones du mente, da jeg mener at kunne huske, du var stor Stones fan)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: