Roger ebert død, 70 år 0/6 har altid nydt at læse hans anmeldser
Kæresten har slået op 0/6, yet another fucking bummert.. holdte i 2 måneder og har aldrig følt mig så smask forelsket i en før. "Why do we fall, so we can learn you to pick ourselfs up".
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg var godt klar over at kræftsygdommen var vendt tilbage og han har været dårlig og indlagt det sidste stykke tid, men ovenpå hans blogpost i forgårs lød det egentlig til at han stadigvæk havde en masse at kæmpe for og ikke mindst en masse ideer til fremtidige projekter. Ikke mindst talte han om hans nye hjemmeside. Så det er lidt af et chok at det er sket så pludseligt.
Ikke mindst vil jeg savne hans anmeldelser og blogposts. Jeg har gennem de seneste år læst alle hans anmeldelser og blogindlæg, så det bliver mærkeligt at undvære.
Åh, forfærdeligt. Har altid holdt meget af Ebert, hans anmeldelser og hans personlighed. En af de absolutte sværvægtere i kategorien. Det var godt nok lidt af et chok.
Jeg har i øvrigt set frem til den kommende dokumentarfilm "Life Itself", som netop drejer sig om Roger Ebert. Nu ser jeg om muligt endnu mere frem til den, og jeg håber virkelig, det bliver en flot hyldest til manden. Dokumentaren bliver instrueret af Steve James ("Hoop Dreams" og "The Interrupters") og produceret af Martin Scorsese og Steven Zaillian.
#17971 MMB 12 år siden
Velbekomme!
#17972 Hr. Nielsen 12 år siden
#17973 PredatorX 12 år siden
Hahahahahahahaha funny dude
#17974 Batsy 12 år siden
Roger ebert død, 70 år 0/6 har altid nydt at læse hans anmeldser
Kæresten har slået op 0/6, yet another fucking bummert.. holdte i 2 måneder og har aldrig følt mig så smask forelsket i en før. "Why do we fall, so we can learn you to pick ourselfs up".
#17975 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
Ikke mindst vil jeg savne hans anmeldelser og blogposts. Jeg har gennem de seneste år læst alle hans anmeldelser og blogindlæg, så det bliver mærkeligt at undvære.
#17976 Ispep 12 år siden
#17977 MMB 12 år siden
#17978 Skeloboy 12 år siden
#17979 MMB 12 år siden
#17980 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden