Nej hvor trist. Han var sgu en legendarisk anmelder, og selvom jeg ikke altid var enig i hans kritik, var det altid en fornøjelse at læse hans anmeldelser.
#87 - Spændende. Det er altid godt for jobmulighederne bagefter, hvis man kan få en artikel ud af sit arbejde.
Jeg hare en ven, der udviklede en ny metode til at forklare, hvordan medicin i anbefalede doser hos et fåtal med en bestemt genetisk kode faktisk kan føre til forgiftning og i værste tilfælde død. Den er han nu ansat til at arbejde videre med på retsmedicinsk i Århus. Allerede mens hans han skrev, kunne han bruge metoden til at sandsynliggøre, at det var tilfældet i et uopklaret dødsfald i København.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#17981 Notional 12 år siden
Bittert ironisk: "Service not available"
#17982 Zombi 12 år siden
#17983 PredatorX 12 år siden
#17984 the_paki_don 12 år siden
#17985 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
#17986 Ericmase 12 år siden
#17987 Wangsgaard 12 år siden
At jeg føler der er et helt bjerg der skal bestiges før jeg er færdig 2/6
#17988 Skeloboy 12 år siden
#17989 Thomsen 12 år siden
Jeg hare en ven, der udviklede en ny metode til at forklare, hvordan medicin i anbefalede doser hos et fåtal med en bestemt genetisk kode faktisk kan føre til forgiftning og i værste tilfælde død. Den er han nu ansat til at arbejde videre med på retsmedicinsk i Århus. Allerede mens hans han skrev, kunne han bruge metoden til at sandsynliggøre, at det var tilfældet i et uopklaret dødsfald i København.
#17990 gi-jones 12 år siden