#172 hvilken klasse var det og hvad diskuteterede i?
havde en lignende situation med den klasse jeg går i 10. hvor det var pigerne med drengene som skulle angribe eller forsvare en hovedperson i en novelle 8Selvfølgelig vandt drengene:) men hvis rollerne var byttet om havde vi vundet alligevel fordi novellen handlede om en som hele tiden så fjernsyn i en fremtid hvor fjernsynes var bygget ind i hovedet så det kunne jeg godt sætte mig ind i)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Folk der skriver på nationen på eb.dk 0/6 At jeg alt for ofte ikke kan lade være med at læse de snot dumme indlæg alligevel 1/6 Kun 2 dage til weekend 3/6
#171 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#172 mr gaijin 15 år siden
6/6
#173 inflector 15 år siden
Billedet på Die hard 1 blu-ray 2/6....satme skuffende :(
#174 MOVIE1000 15 år siden
havde en lignende situation med den klasse jeg går i 10. hvor det var pigerne med drengene som skulle angribe eller forsvare en hovedperson i en novelle 8Selvfølgelig vandt drengene:) men hvis rollerne var byttet om havde vi vundet alligevel fordi novellen handlede om en som hele tiden så fjernsyn i en fremtid hvor fjernsynes var bygget ind i hovedet så det kunne jeg godt sætte mig ind i)
#175 Skeloboy 15 år siden
#176 Batsy 15 år siden
#177 bullettooth 15 år siden
#178 wimmie 15 år siden
At jeg har fri på fredag 6/6
At jeg lige har fået løn i dag 6/6
At vi alligevel ingen penge har hele oktober 0/6
#179 davenport 15 år siden
#180 inflector 15 år siden
At jeg alt for ofte ikke kan lade være med at læse de snot dumme indlæg alligevel 1/6
Kun 2 dage til weekend 3/6