Gravatar

#18001 Skeloboy 12 år siden

NightHawk (18000) skrev:
Super køb af endnu en fantastisk Joss Whedon serie. :) Hvis du ikke har set serien før, så kan du bl.a. glæde dig til at se de mange overlap de forskellige handlingstråde laver med "Buffy TVS", hvilket er intet mindre end genialt eksekveret. :)

Har kun set lidt - men glæder mig også rigtig meget til at se den :)

Har også set Firefly og Dollhouse - og kunne lide begge, så ham Joss Whedon kan sgu sit kram :)

Det er også helt tydeligt, at han er übergeek, og det skinner virkelig igennem på den fede måde.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#18002 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Har fundet ud af at man kan bruge ipfaker.net til at omgå den begrænsning på artikler der blandt andet er hos LA Times og New York Times. LA Times har jeg ellers sagtens kunne bruge de første måneder af 2013, men nu gik den ikke længere.

Jeg havde i øvrigt glemt hvor forvirrende NY Times er opbygget. Det flyder rundt i en tilfældig rækkefølge, så det tager noget tid at finde ud af, hvorledes man skal navigere. De kunne godt gøre deres brugergrænseflade, mere brugervenlig.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#18003 Collateral 12 år siden

Kisbye (17915) skrev:
Jeg syntes absolut det er besværet værd. Er du i tvivl kan du jo med fordel prøve det. Unblock Us tilbyder en uges gratis prøveperiode. Kredit ikke nødvendigt for at prøve.

Ville bare lige takke dig for at have opfordret mig til at afprøve Unblock, som jeg havde fået ind i mit hoved var langt mere kompliceret at etablere, end det reelt er tilfældet. Det er nu oppe at køre hos mig og er super glad for det. Takker :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18004 gi-jones 12 år siden

@Skeloboy: Jeg vil gerne høre hvad du mener om Angel, når du er kommet lidt igang med den. Havde egentlig tænkt mig at springe den over, da jeg har hørt nogle dårlige ting om den ifht. Buffy.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18005 Pécuchet 12 år siden

1931-udgaven af Tintin au Congo - 6/6.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#18006 Skeloboy 12 år siden

Skeloboy (17998) skrev:
Har lige bestilt Angel sæson 1-5 for 245 kr!

Godt nok brugt, men det er fra Zoverstocks på amazon, og de er altid garant for ordentlige brugte DVD'er.

Det var desværre for godt til at være sandt...de har lige ophævet ordren...så den kommer til at koste mere end det dobbelte, hvis vi skal have den...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#18007 Kisbye 12 år siden

Collateral (18003) skrev:
Ville bare lige takke dig for at have opfordret mig til at afprøve Unblock, som jeg havde fået ind i mit hoved var langt mere kompliceret at etablere, end det reelt er tilfældet. Det er nu oppe at køre hos mig og er super glad for det. Takker :)

Det var så lidt :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#18008 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Trailer til "Rush," instrueret af Ron Howard:
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#18009 frankdrebin 12 år siden

Whispering Horse (18008) skrev:
Trailer til "Rush," instrueret af Ron Howard:

Ser okay spændende ud!
Gravatar

#18010 Batsy 12 år siden

frankdrebin (18009) skrev:
Ser okay spændende ud!

Ja, og hvad hedder den sang i den trailer, for den gør jo traileren hunrede gange bedre!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: