Har nu set de første 10 afsnit af Homeland, og selv om det stadig er velskrevet, velinstrueret og velspillet, så er interessen for serien faktisk dalet en smule.
Det hænger unægteligt sammen med nogle af de drejninger, som historien har taget, overhovedet ikke falder i min smag.
Nu ser jeg selvfølgelig de to sidste afsnit af sæson et, men er overhovedet ikke sikker på, at jeg lyster sæson to.
Øv..
Indtil videre hiver den dog stadig 4/6 hjem. Det mest spændende ved de sidste to afsnit er sådan set, om det får serien drejet mere tilbage i min retning eller længere ud af den sti, den (desværre) er i gang med.
Det er især trist, fordi jeg VIRKELIG var vild med serien efter otte afsnit..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Vi er alene hjemme, og min kæreste havde slået op med mig igår. Han sagde at han ville tage mig ud og spise og så senere ud og se en film der indeholder kun rendyrket action. Så vi skal se GI:Joe 2 her kl 20:45.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#87 - Spændende. Det er altid godt for jobmulighederne bagefter, hvis man kan få en artikel ud af sit arbejde.
Jeg hare en ven, der udviklede en ny metode til at forklare, hvordan medicin i anbefalede doser hos et fåtal med en bestemt genetisk kode faktisk kan føre til forgiftning og i værste tilfælde død. Den er han nu ansat til at arbejde videre med på retsmedicinsk i Århus. Allerede mens hans han skrev, kunne han bruge metoden til at sandsynliggøre, at det var tilfældet i et uopklaret dødsfald i København.
Mit er ikke helt så anvendeligt men mit er mere grundforskning. Lyder sejt det din ven har udviklet :)
Vi er alene hjemme, og min kæreste havde slået op med mig igår. Han sagde at han ville tage mig ud og spise og så senere ud og se en film der indeholder kun rendyrket action. Så vi skal se GI:Joe 2 her kl 20:45.
Lyder til at du ikke forbliver single inden dagen er omme ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
At nogle fortsat skriver, svar hver gang Y dukker op på forummet i en eller anden form, ignorer ham nu blot som han ikke eksistere.
1/6
Hvis ikke Han selv sletter sig, så får Johan det gjort, så det tjener intet formål og skrive, det gør ham blot nysgerrig igen, er med på jeg måske selv er skyld i det nu, men ja.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Godt nok brugt, men det er fra Zoverstocks på amazon, og de er altid garant for ordentlige brugte DVD'er.
Super køb af endnu en fantastisk Joss Whedon serie. :) Hvis du ikke har set serien før, så kan du bl.a. glæde dig til at se de mange overlap de forskellige handlingstråde laver med "Buffy TVS", hvilket er intet mindre end genialt eksekveret. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#17991 Skeloboy 12 år siden
#17992 HonoDelLoce 12 år siden
Det hænger unægteligt sammen med nogle af de drejninger, som historien har taget, overhovedet ikke falder i min smag.
Nu ser jeg selvfølgelig de to sidste afsnit af sæson et, men er overhovedet ikke sikker på, at jeg lyster sæson to.
Øv..
Indtil videre hiver den dog stadig 4/6 hjem. Det mest spændende ved de sidste to afsnit er sådan set, om det får serien drejet mere tilbage i min retning eller længere ud af den sti, den (desværre) er i gang med.
Det er især trist, fordi jeg VIRKELIG var vild med serien efter otte afsnit..
#17993 Batsy 12 år siden
#17994 Wangsgaard 12 år siden
Mit er ikke helt så anvendeligt men mit er mere grundforskning. Lyder sejt det din ven har udviklet :)
#17995 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
#17996 dyg 12 år siden
#17997 MOVIE1000 12 år siden
Lyder til at du ikke forbliver single inden dagen er omme ;)
#17998 Skeloboy 12 år siden
Godt nok brugt, men det er fra Zoverstocks på amazon, og de er altid garant for ordentlige brugte DVD'er.
#17999 elwood 12 år siden
1/6
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18000 NightHawk 12 år siden
Super køb af endnu en fantastisk Joss Whedon serie. :) Hvis du ikke har set serien før, så kan du bl.a. glæde dig til at se de mange overlap de forskellige handlingstråde laver med "Buffy TVS", hvilket er intet mindre end genialt eksekveret. :)