Gravatar

#18031 Zombi 12 år siden

Så er der købt billetter til Northside. 6/6

At jeg skal se Nick Cave live til Northside. Der kan ikke sættes et tal på hvor meget jeg glæder mig. :D

Det bliver en fantastisk måde at starte sommerferien på.
Gravatar

#18032 Skeloboy 12 år siden

#18031 - har set Nick Cave live 3 gange (og Grinderman 1 gang), og han er genial live. Du skal også se Gogol Bordello - det er en vild fest at høre dem live.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#18033 Snaden 12 år siden

Mads og monopolet. 0/6

Mage til patetisk navlepilleri skal man da lede længe efter.
Gravatar

#18034 HonoDelLoce 12 år siden

Hvad er der nu i vejen med navlepilleri?

Det har været glimragende tidsfordriv under diverse "romantiske komedier", som min kæreste har tvunget mig til at "se"..

Der burde være en navlepiller-app!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18035 Snaden 12 år siden

Ja ok. Der er grader af navlepilleri. Men dette er så den værste af slagsen!
Gravatar

#18036 wimmie 12 år siden

Snaden (18035) skrev:
Ja ok. Der er grader af navlepilleri. Men dette er så den værste af slagsen!

Og alligevel lytter du? ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18037 Snaden 12 år siden

Det sgu kæresten, som tænder for det makværk. Det er jo ren tvang! :)
Gravatar

#18038 HonoDelLoce 12 år siden

Nu hører jeg som regel selv M&M (har dog kun hørt den sidste halve time i dag) og jeg synes som regel det er meget god spas - i hvert fald de lørdage, hvor de "lykkedes" med sammensætningen af panelet (der er nogle gange, hvor det simpelthen bliver for kedeligt og navlepilleri-på-den-dårlige-måde-agtigt).

Givet - i dag er der s'gu langt imellem snapsene (af hvad jeg har hørt :D )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18039 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Smag på P3 er det bedste program, selv om de desværre har gjort at The Cartoons kører rundt i hjernen lige i øjeblikket.

Det er lidt skræmmende at jeg stadigvæk kan huske omkvædet, uden at have lyttet til sangen, selv her 15 år efter eller hvor lang tid det nu er siden de var fremme.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#18040 HonoDelLoce 12 år siden

I det hele taget begynder jeg at føle, at P3 ikke længere er noget for mig i det hele taget. Der er alt for tit, hvor jeg slår væk pga. musikvalget.

Problemet er, at jeg ikke kan lade være med at slå tilbage efter nogle minutter, fordi P3 simpelthen har de bedste værter (selvom jeg dog ikke er meget for det "nye" morgenhold og Smag-værterne..)

Skriv ny kommentar: