Jeg har kun hørt halvdelen af pladen, og synes også at Sacrilege er et godt stykke over resten af albummet. Men jeg skal nok lige gennemlytte det 12-14 gange mere inden jeg træffer min endelige dom.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#18050 Jo jeg kan rigtig godt lide bandet og Sacrilege lovede også rigtig godt, men resten mangler noget nerve.
Jeg kan nok bedst beskrive det som at jeg ikke synes Karen O. er til stede i mange af numrene. Drejningen de lavede med It's Blitz! kunne jeg godt lide og med Sacrilege tog de endnu en drejning med et gospelkor.
Det er ikke et decideret dårligt album, men blot en blød mellemvare.
Ja jeg har læst anmeldelsen hos Gaffa, men det er efterhånden lang tid siden at de har ramt rigtigt med noget i forhold til min smag. I øvrigt er deres anmeldelser meget overfladiske og fortæller sjældent noget om musikken.
They do seem pretty smug that they're ahead of the TV critic, though. If they push too hard on that last part, I always say, "Let me tell you what happens in the next couple of Game of Thrones episodes that haven't aired." Which negates the smug gloating.
Efter at have lyttet til Football Weeklys podcast, har jeg lige fundet ud af at 2 Unlimited åbenbart er genopstået. Såvidt jeg husker var det den første CD jeg købte.
I samme podcast kom det frem at Haddaway eftersigende har haft et one night stand med Whigfield. Herligt podcast.
#18051 dyg 12 år siden
#18052 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
Jeg kan nok bedst beskrive det som at jeg ikke synes Karen O. er til stede i mange af numrene. Drejningen de lavede med It's Blitz! kunne jeg godt lide og med Sacrilege tog de endnu en drejning med et gospelkor.
Det er ikke et decideret dårligt album, men blot en blød mellemvare.
#18053 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
I den anden grøft befinder Sacrilege, Subway og Despair som alle er gode numre.
Det er godt nok et ujævnt album.
#18054 Collateral 12 år siden
#18055 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
--------
David Lynch Considering Return To Television
#18056 Collateral 12 år siden
Enig.
#18057 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
#18058 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
:)
#18059 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
Såvidt jeg husker var det den første CD jeg købte.
I samme podcast kom det frem at Haddaway eftersigende har haft et one night stand med Whigfield. Herligt podcast.
#18060 Pécuchet 12 år siden
http://da.unipress.dk/udgivelser/m/m%C3%B8rke-kont...