Gravatar

#18111 Highland Park 12 år siden

[quote=Whispering Horse (18106)]Jimmy Kimmel har sendt en reporter til Coachella for at tale om bands der slet ikke eksisterer. Det forhindrer dog ikke personerne om at udtale sig om dem, som om at de kender dem: er meget påfaldende, at ikke en eneste af de adspurgte nævner navne på band, sangere, musikere, album og lign. Ligeledes at intervieweren på intet tidspunkt ses, og at hun slet ikke selv bruger mikrofonen.
Jeg er overbevist om, at interviewofrene udelukkende er blevet stillet spørgsmål om bands, der virkelig eksisterer, hvorefter intervieweren ved hjælp af eftersynkronisering har erstattet sine oprindelige spørgsmål, således at de stakkels, uskyldige mennesker kommer til at fremstå som regulære tåber.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18112 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Ja det er jo aldrig til at vide, men det er også en tanke jeg har.

Det ændrer dog ikke det store for mig, da jeg stadigvæk finder det ganske sjovt. Om ikke andet sætter det fokus på, at det i mange tilfælde faktisk forholder sig således.

At indenfor alt kultur, der er der en tendens til at desto flere obskure kunstnere, som ingen andre har hørt om, desto bedre.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#18113 Kruse 12 år siden

Jeg fik det samme indtryk af videoen som Highland Park.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18114 elwood 12 år siden

Det er samme taktik Johan i virkeligheden bruger, han har en greenscreen, til en del af interviews'ne, hvor han så klipper sig selv ind med den passende baggrund.

De rigtige interviewer der har lavet interviews'ne hvor han benytter denne teknik er elimineret, og skaffet af vejen, hvorfor tror i han render rundt i jakkesæt konstant, manden er Agent 47!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18115 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Trailer til Michel Gondrys Mood Indigo med Audrey Tautou. Om filmen er noget ved, er ikke til at sige, men Tautou er altid værd at iagttage :

Den er i hvert fald speciel.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#18116 Zombi 12 år siden

Jeg har gået rundt og været nedtrykt i en længere periode og har besluttet mig for at kontakte min læge. Deværre kan jeg så først gøre det på mandag, men så er det jo sådan det må være. Jeg har svært ved at koncentrere mig om tingene, jeg kan ikke rigtig overskue at snakke med folk og så får jeg nogen gange de her nedture. På det seneste er selv de mindste ting begyndt at gå mig på.

Det er vidst kun godt, at jeg tager en pause fra alt hvad der hedder uddannelse når jeg bliver færdig med min HF her til sommer. :)

Jeg har brug for noget tid til at gøre hvad jeg har lyst til.
Gravatar

#18117 davenport 12 år siden

Det kan skyldes, at du er i en afslutningsfase. (Slut på HF og usikker fremtid)
Mange oplever den slags, når man ikke rigtig ved hvad man skal. Det kan komme i forskellige situationer, fx. efter en ferie, hvor alt virker uoverskueligt og der er lang tid til jul og den slags.
En måde at arbejde med sig selv den vej, er at målsætte ting frem i tiden, så der hele tiden er noget at stræbe efter, og at afslutninger bliver begyndelsen til noget nyt.

Det kan også være en mindre depression, men det behøver det ikke at være. Alt for mange får den diagnose, hvor det ikke er det der er i vejen. Man skal træde varsomt, også når lægen begynder at foreslå medicin, for meget af det her oplever de fleste fra tid til anden, og det kan ikke medicineres væk. Eller det kan det godt, men det er ikke nødvendigt.

Prøv at tænke i årsager, og hvornår følelsen rammer dig. Hvilke situationer det kommer i, og om det er et mønster du kan lave om på.

/Dr. Phil out

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18118 Skeloboy 12 år siden

Zombi (18116) skrev:
Jeg har gået rundt og været nedtrykt i en længere periode

Men hvad er din bedømmelse af perioden så? ;)

Spøg til side - det er altid lidt usikkert at afslutte en uddannelse, fordi fremtiden er så åben, og det kan absolut være en god ide at tage en slapper, hvis ens liv kræver det.

Hvis det er en mindre depression, så pas på med medicinen. Man bliver ikke i bedre humør af anti-depressiv medicin, man bliver nærmere passiv - kender mange, der har taget det. Og husk, at motion kan gøre meget ved humøret.

Det var lidt lægmands-råd herfra :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#18119 davenport 12 år siden

psykofilmz.dk
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18120 MOVIE1000 12 år siden

davenport (18119) skrev:
psykofilmz.dk

hvad blev der af brevkassen?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: