Gravatar

#18281 gi-jones 12 år siden

Eller gå efter et andet land :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18282 MMB 12 år siden

Første billede af Terrence Malicks "Knight of Cups" Med Christian Bale og Natalie Portman (og mange flere store navne): http://www.hollywoodreporter.com/sites/default/fil...
Gravatar

#18283 Ispep 12 år siden

Manden er produktiv. Han har også Voyage of Time på programmet.
Gravatar

#18284 Hr. Nielsen 12 år siden

Og så med et var man en gift mand:-D Fantastisk bryllup med en virkelig god præst og vielse og en efterfølgende smuk og voldsomt underholdende og lang fest (fra kl. 15.45 til kl. 05.45 næste morgen....Det må være et godt tegn:). Så en hyggelig bryllupsrejse til Bornholm på hotel og nu hjemme og lidt fri, indtil tirsdag. Føler mig lige for tiden som var jeg skidt ud af et lykkehjul:-D

12/10!!!!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18285 Wangsgaard 12 år siden

Rocky 'not so' Balboa (18284) skrev:
Og så med et var man en gift mand:-D Fantastisk bryllup med en virkelig god præst og vielse og en efterfølgende smuk og voldsomt underholdende og lang fest (fra kl. 15.45 til kl. 05.45 næste morgen....Det må være et godt tegn:). Så en hyggelig bryllupsrejse til Bornholm på hotel og nu hjemme og lidt fri, indtil tirsdag. Føler mig lige for tiden som var jeg skidt ud af et lykkehjul:-D

12/10!!!!

Stort tillykke med det :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#18286 davenport 12 år siden

Gratz :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18287 Hr. Nielsen 12 år siden

Takker :)
Gravatar

#18288 tiany 12 år siden

Tillykke med brylluppet :D
Valar morghulis
Gravatar

#18289 Hr. Nielsen 12 år siden

Tak:)
Gravatar

#18290 the_paki_don 12 år siden

Fantastisk! Og så har du også endelig fået din Doktor grad! Lykken tilsmiler dig i kaskader!

Skriv ny kommentar: