Og så med et var man en gift mand:-D Fantastisk bryllup med en virkelig god præst og vielse og en efterfølgende smuk og voldsomt underholdende og lang fest (fra kl. 15.45 til kl. 05.45 næste morgen....Det må være et godt tegn:). Så en hyggelig bryllupsrejse til Bornholm på hotel og nu hjemme og lidt fri, indtil tirsdag. Føler mig lige for tiden som var jeg skidt ud af et lykkehjul:-D
12/10!!!!
Stort tillykke med det. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Og så med et var man en gift mand:-D Fantastisk bryllup med en virkelig god præst og vielse og en efterfølgende smuk og voldsomt underholdende og lang fest (fra kl. 15.45 til kl. 05.45 næste morgen....Det må være et godt tegn:). Så en hyggelig bryllupsrejse til Bornholm på hotel og nu hjemme og lidt fri, indtil tirsdag. Føler mig lige for tiden som var jeg skidt ud af et lykkehjul:-D
12/10!!!!
Tillykke :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Hip Hip huraaa - Stort tillykke også herfra - Må I altid føle jer lykkelige og rige på jeres kærlighed og få masser af gode oplevelser - ude som hjemme!
#18291 NightHawk 12 år siden
Stort tillykke med det. :)
#18292 wimmie 12 år siden
Tillykke :D
#18293 Zombi 12 år siden
Tillykke med det :D
#18294 BN 12 år siden
:-)
#18295 Batsy 12 år siden
#18296 Hr. Nielsen 12 år siden
Sådan kan vi alle have det indimellem:)Håb du bare videre kære Batsy:-D
#18297 Takfornu 12 år siden
#18298 MMB 12 år siden
#18299 Batsy 12 år siden
haha!
#18300 Hr. Nielsen 12 år siden
Faktisk hedder jeg kun Thomas Nielsen, men det navn kunne jeg ikke vælge i sin tid:) Og tak.