Gravatar

#18321 the_paki_don 12 år siden

Når "Only God Forgives" gør folk så sure, så kan jeg ikke andet end glæde mig til at se løjerne for mig selv! :D

Gravatar

#18322 Wangsgaard 12 år siden

En utrolig flot film men den skal nok ses engang til før det rigtig kommer ind under huden :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#18323 Pécuchet 12 år siden

Мелодия ‎/ CM 0413-0420 (= Melik-Pashayevs fortolkning af Mussorgskijs Boris Godunov) inkl. boks til 40 kroner i alt - 6/6. Der er meget billigt for sådan en halv-sjælden sag!
Der burde have været Roser.
Gravatar

#18324 elwood 12 år siden

[url= and I trailer[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18325 Pécuchet 12 år siden

Jules Gabriel Verne - 6/6.
Gravatar

#18326 Pécuchet 12 år siden

At Lav Diaz' Norte, the End of History bliver sammenlignet med Edward Yangs A Brighter Summer Day - 6/6.

Utvivlsomt højdepunktet på Cannes-festivalen!
Gravatar

#18327 lagoni 12 år siden

At blive forlænget til resten af året på arbejde 6/6 :) Jeg havde godt nok ikke regnet med det, men manner, det er dejligt at være lidt sikret det næste stykke tid. Og en god periode uden dårlig samvittighed over at man burde gøre endnu mere for at få arbejde.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18328 Zombi 12 år siden

At være færdig med HF. 6/6

Endelig fristes man til at sige, nu skal jeg lige slappe af og så skal jeg ellers til at planlægge min udenlandsrejse. En ting er i hvert fald sikkert: jeg skal ikke studere i det næste års tid. Så hvis jeg åbner en bog er det ikke af tvang men af min egen fri vilje og interesse. ;)
Gravatar

#18329 elwood 12 år siden

[url=]Jimmy Fallon går all in med deres Game of Thrones sketch: Game of desks[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18330 NightHawk 12 år siden

Zombi (18328) skrev:
At være færdig med HF. 6/6

Endelig fristes man til at sige, nu skal jeg lige slappe af og så skal jeg ellers til at planlægge min udenlandsrejse. En ting er i hvert fald sikkert: jeg skal ikke studere i det næste års tid. Så hvis jeg åbner en bog er det ikke af tvang men af min egen fri vilje og interesse. ;)

Stort tillykke! :) Og rigtig god fornøjelse med den kommende rejse/pause. :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: