Gravatar

#18381 MMB 12 år siden

Ispep (18377) skrev:

Jamen du sødeste. Jeg har bestilt sæson 5, så har endnu ikke taget hul på det. Jeg er booket en del, da jeg har mange film på hylden som skal ses :0

Useriøst! Jeg kan henvise til mange liste, der beviser dette!
Gravatar

#18382 Ispep 12 år siden

De er okay, ja. Men igen, spørgsmålet er hvor meget de udgør i sidste ende.
Gravatar

#18383 MMB 12 år siden

Ispep (18382) skrev:

De er okay, ja. Men igen, spørgsmålet er hvor meget de udgør i sidste ende.

Jeg har allerede henvist til alle lister af stor betydning!
Gravatar

#18384 Ispep 12 år siden

En film kan godt "tabe pusten" eller miste noget i værdi over tid, ligesåvel som den kan vinde. Det går vel begge veje. Tid er jo afgørende.

HA! Den serie taler vist for sig selv :0 Er du ved vejens ende med sæson 5?
Gravatar

#18385 Hr. Nielsen 12 år siden

Ispep (18382) skrev:
Men igen, spørgsmålet er hvor meget de udgør i sidste ende.
De udgør et ret tungt fundament, hvis man kigger på lister har jeg hørt og hvem afgør reelt dette i sidste ende?

Når der snakkes om TSPDT, så kritiseres den sine steder, for at indeholde for mange franske og amerikanske film. Så i første og sidste ende, er eller kan diverse filmlister være god inspiration synes jeg. Men at følge dem slavisk, blot for at have gjort det, gider jeg ikke.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18386 Ispep 12 år siden

Jeg opdagede at filmen så ikke var på AFI's 100 years, 100 movies liste, men listen over 100 thrills. Jeg synes bare ikke den optræder på de vigtigste lister, ej hellere en som Sight and Sound top 250, eksempelvis. Den er til at spotte på imdb og lign, men derudover er det lidt neutralt.
Gravatar

#18387 Hr. Nielsen 12 år siden

Ispep (18386) skrev:
Jeg synes bare ikke den optræder på de vigtigste lister
For de vigtigste lister er dem du....eller nå nej:) S&S top (kun) 250 og så undrer du dig den ikke er på????
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18388 Ispep 12 år siden

Jeg undres skam ikke. Jeg påpeger blot at den ikke optræder. Det er hvad debatten går ud på som BN bragte på banen. Jeg er ikke overbevist om der er tale om en klassiker. Dertil tror jeg ikke man vægter filmen højt nok, ganske enkelt.
Gravatar

#18389 Åkepool 12 år siden

Kruse (18364) skrev:
Hvis du trykker Citér ved hans indlæg, så vil du kunne se det fulde link

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18390 Highland Park 12 år siden

Du kan også bare højreklikke på linket, vælge kopier linkadresse og derefter indsætte den på adresselinien.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: