Og nej, jeg ville hellere have et nyt galdestensanfald end at se Napoleon Dynamite igen!
At jeg skal til England to gange i denne måned (arbejdsrelateret): 3/6 Dejligt afbræk fra hverdagen på kontoret, men det bliver to hektiske og korte ture (med lange arbejdsdage). Første visit bliver midt i næste uge, tager hjemmefra kl. 5 og kommer hjem igen kl. 1.... Og så er jeg træt! Men min flexkonto kommer til at elske det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1831 dyg 14 år siden
Jeg har hele tiden været enig i, at det er et flot mål, der har fortjent sin hæder, men jeg har bare set væsentligt bedre mål.
#1832 filmz-Bruce 14 år siden
#1833 wimmie 14 år siden
#1834 dyg 14 år siden
#1835 wimmie 14 år siden
At du har droppet Z-dag 0/6
Du skal garanteret sidde og se fodbold i stedet... (eller Napoleon Dynamite - skabsfan!)
;)
#1836 dyg 14 år siden
Og nej, jeg ville hellere have et nyt galdestensanfald end at se Napoleon Dynamite igen!
At jeg skal til England to gange i denne måned (arbejdsrelateret): 3/6
Dejligt afbræk fra hverdagen på kontoret, men det bliver to hektiske og korte ture (med lange arbejdsdage). Første visit bliver midt i næste uge, tager hjemmefra kl. 5 og kommer hjem igen kl. 1.... Og så er jeg træt! Men min flexkonto kommer til at elske det.
#1837 Wangsgaard 14 år siden
#1838 dyg 14 år siden
Michael Lumb til Zenit: 1/6
Jeg håber det bedste for slideren, men vi kommer til at savne ham i Århus.. Og Zenit? Mærkeligt sted at tage hen.
#1839 Kruse 14 år siden
#1840 HonoDelLoce 14 år siden
FCK, BiF eller OB :)