Gravatar

#1841 Collateral 14 år siden

Sin City BD 5/6 (Pågrund af manglende ekstramateriale.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1842 davenport 14 år siden

Min aften 5/6
(Deler en flaske (kasse) vin med mig selv og spille WOW, med Mickeren i baggrunden)
Ro i hjemmet.

2½ smøg tilbage: 1 1/4/6 - jeg klarer den nok....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1843 wimmie 14 år siden

Min dag 5/6 - tog fri i dag så har bare ligget på sofaen og set film det meste af dagen...det var tiltrængt.

At jeg skal op kl. 6.15 i morgen 0/6 :(

At jeg stod for sent op i formiddags og nu ikke kan sove 0/6 :(

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1844 Bony 14 år siden

Ahh, kender det alt for godt. Til trods for, at jeg var oppe klokken 6 i morges, kan jeg stadig ikke falde i søvn nu. Føler mig ikke det mindste søvnig og tanken om endnu en morgenvækning klokken 6 får mig til at hade min alarm på forhånd!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1845 davenport 14 år siden

Jeg skal altid med en rutebil kl 8.10 så jeg kan sove nogenlunde længe, og det er vel 6/6
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1846 wimmie 14 år siden

Også her...hvor jeg hader at skulle tidligt op - det er altså ekstra-hårdt når man er vant til stort set selv at kunne bestemme hvornår man vil op....hvilket aldrig er før kl. 10 ;)
Gravatar

#1847 Bony 14 år siden

Jeg har været oppe omkring klokken 6 de sidste par måneder og jeg vænner mig sgu aldrig til det pis!

Haha, rutebil? Er du sikker på, at du ikke skal have noget fløde til kaffen morfar? WD40 til rollatoren? Corega til gebisset? ;)

Det er sgu længe siden jeg har hørt det omtalt som en rutebil. Nej vent, det var vist da jeg boede i Jylland. :-P

Nu bliver jeg helt nysgerrig. Siger i andre også rutebil? Hvad er det blevet af "bus"? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1848 Skeloboy 14 år siden

#1847 - hehe, siger også af og til rutebilen, men for det meste bus...kommer fra Vestjylland, men har boet i Odense i 10 år, så jeg vil udtale det Rut'bilen i stedet for;)
Gravatar

#1849 Highland Park 14 år siden

#1847: Jeg siger både bus og rutebil men skelner også mellem de to former for transport.
F.eks. har rutebilerne på Fyn meget længere ruter end bybusserne.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1850 wimmie 14 år siden

Bus....kun bus...

Skriv ny kommentar: