Ahh, kender det alt for godt. Til trods for, at jeg var oppe klokken 6 i morges, kan jeg stadig ikke falde i søvn nu. Føler mig ikke det mindste søvnig og tanken om endnu en morgenvækning klokken 6 får mig til at hade min alarm på forhånd!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1844 Også her...hvor jeg hader at skulle tidligt op - det er altså ekstra-hårdt når man er vant til stort set selv at kunne bestemme hvornår man vil op....hvilket aldrig er før kl. 10 ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1847 - hehe, siger også af og til rutebilen, men for det meste bus...kommer fra Vestjylland, men har boet i Odense i 10 år, så jeg vil udtale det Rut'bilen i stedet for;)
#1847: Jeg siger både bus og rutebil men skelner også mellem de to former for transport. F.eks. har rutebilerne på Fyn meget længere ruter end bybusserne.
#1841 Collateral 14 år siden
#1842 davenport 14 år siden
(Deler en flaske (kasse) vin med mig selv og spille WOW, med Mickeren i baggrunden)
Ro i hjemmet.
2½ smøg tilbage: 1 1/4/6 - jeg klarer den nok....
#1843 wimmie 14 år siden
At jeg skal op kl. 6.15 i morgen 0/6 :(
At jeg stod for sent op i formiddags og nu ikke kan sove 0/6 :(
#1844 Bony 14 år siden
#1845 davenport 14 år siden
#1846 wimmie 14 år siden
Også her...hvor jeg hader at skulle tidligt op - det er altså ekstra-hårdt når man er vant til stort set selv at kunne bestemme hvornår man vil op....hvilket aldrig er før kl. 10 ;)
#1847 Bony 14 år siden
Haha, rutebil? Er du sikker på, at du ikke skal have noget fløde til kaffen morfar? WD40 til rollatoren? Corega til gebisset? ;)
Det er sgu længe siden jeg har hørt det omtalt som en rutebil. Nej vent, det var vist da jeg boede i Jylland. :-P
Nu bliver jeg helt nysgerrig. Siger i andre også rutebil? Hvad er det blevet af "bus"? :)
#1848 Skeloboy 14 år siden
#1849 Highland Park 14 år siden
F.eks. har rutebilerne på Fyn meget længere ruter end bybusserne.
#1850 wimmie 14 år siden