Gravatar

#18511 misuma 11 år siden

Tillykke til W n' W!

-----------

Selvom min læge siger "Det er IKKE et spørgsmål om liv eller død", så kan jeg ikke styrer mine katastofetanker.

0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18512 wimmie 11 år siden

Tak skal I have...er ved at komme mig over chokket ;)

Timingen stinker...but oh well...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18513 wimmie 11 år siden

misuma (18511) skrev:

Selvom min læge siger "Det er IKKE et spørgsmål om liv eller død", så kan jeg ikke styrer mine katastofetanker.

0/6


Tror du skal gøre alvor af at snakke med en psykolog (hvis du ikke allerede har taget skridtet) :(
Tænker at det kunne lette en del af få sat nogle ord på bekymringerne.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18514 PredatorX 11 år siden

Tillykke herfra også :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#18515 Åkepool 11 år siden

misuma (18511) skrev:

Selvom min læge siger "Det er IKKE et spørgsmål om liv eller død", så kan jeg ikke styrer mine katastofetanker.

0/6


Puha, jeg bliver skidt til mode på dine vegne over alle de dårlige tanker du går og har.

Jeg vil ligesom Wimmie presse på for at du får besøgt en psykolog, hvis det som sagt ikke allerede er trådt i værk.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18516 NightHawk 11 år siden

@ Zombie & Misuma -

Har lige fået læst op på hvad i har skrevet. Det gør mig sgu ked af at høre, om de ting i har gået og kæmpet med, og kan derudover kun bakke op om det, som de andre har givet udtryk for.

Sender jer begge alle de varmeste/positive tanker jeg kan, og håber det bedste for jer. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#18517 gi-jones 11 år siden

wimmie (18512) skrev:
Tak skal I have...er ved at komme mig over chokket ;)
Så må vi vel til at tænke på navne... Hvad med noget Mexicansk denne gang? Esperanza? Alejandro? Griselda?

Ellers så prøv den her: http://gangstaname.com/names/mexican_wrestler

Tillykke :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18518 Collateral 11 år siden

gi-jones (18517) skrev:
Ellers så prøv den her: http://gangstaname.com/names/mexican_wrestler


Jeg tænker Birger aka. Roboto de Sangre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18519 Zombi 11 år siden

NightHawk (18516) skrev:
@ Zombie & Misuma -

Har lige fået læst op på hvad i har skrevet. Det gør mig sgu ked af at høre, om de ting i har gået og kæmpet med, og kan derudover kun bakke op om det, som de andre har givet udtryk for.

Sender jer begge alle de varmeste/positive tanker jeg kan, og håber det bedste for jer. :)


Takker for de positive tanker og også tak til alle jer andre der har skrevet positive og opbakkende ord. Det hjælper virkelig mere end man skulle tro. :)

De sidste ugers tid har faktisk været gode for mig, på trods af et par nedture, men jeg har måtte erkende nogle ting overfor mig selv og acceptere at jeg er som jeg er til en vis grad. Når man går rundt og kæmper med noget, der går en på, i flere år begynder man også automatisk at reflektere lidt over tingene, og hvad man egentlig gerne vil med sit liv, eller det har jeg i hvert fald gjort. Jeg har bare aldrig talt med andre om det før fornyligt.

Der er sket meget siden jeg skrev mit første indlæg om dette. Jeg var heldig at få en tid hos en god psykolog forholdsvis hurtigt, men da jeg snakkede med psykologen følte jeg mig pludselig mere afklaret end jeg nogensinde har gjort før. Det gik op for mig at jeg egentlig godt ved hvad jeg ville med mit liv, det næste års tid i hvert fald, og jeg har også besluttet mig for at springe ud i tingene. Der har været for mange år hvor jeg bare har spærret mig selv inde og er derfor gået glip af en masse, men det gider jeg ikke mere, så nu tager jeg selv initiativ til at gøre det jeg vil og nå mine mål. Det er i hvert fald bedre end at sidde hjemme og være asocial og føle at man går glip af en masse. Nu tager jeg selv styringen over mit liv, hvilket jeg skulle have gjort for længe siden, og begynder så småt at indhente alle de ting jeg har misset i mit liv. Jeg ved hvem jeg er og jeg ved hvad jeg vil.

Det sværeste var at fortælle det til lægen, jeg kunne nærmest ikke tale om det uden at bryde sammen, men da jeg talte med psykologen om det gik det mig ikke så meget på mere. Det var tavsheden der gik mig på og det at få sagt har faktisk hjulpet enormt meget. Jeg fik en længere samtale med psykologen og tog selv den beslutning at jeg ikke føler jeg har brug for en psykolog. Jeg ved godt hvad jeg vil nu og der er ikke noget eller nogen der skal komme i vejen for at jeg kan opnå mine mål.

Så alt i alt har jeg det faktisk rigtig godt og det er også derfor at jeg vil begynde at gå til koncerter og festivaler som f.eks. Northside. Jeg har ikke nogen at følges med, men sådan er det, når man ikke rigtig har talt med nogen i årevis, men jeg ser det også som at jeg begynder på en frisk og så møder jeg måske nogle mennesker, engang i fremtiden, der kan acceptere mig som den jeg er. Men til at begynde med er man nødt til selv at tage initiativet, og det er det jeg gør nu, for ellers oplever man aldrig noget.

Men igen: tak for alle ordene alle sammen. :)
Gravatar

#18520 MOVIE1000 11 år siden

At få afslag til at modtage kontanthjælp 0/6 (NeDeRN)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: