Gravatar

#18521 davenport 11 år siden

Zombi - Tag med til Sommerfest, der kan man ihf. tale om at blive accepteret som man er ;D

M1K - Hvad er begrundelsen for dit afslag??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18522 misuma 11 år siden

Det har været en hård uge med en venten på sygehustjeck, men dagens melding:

Du har ingen grund til bekymring, dit hjerte slår fint. Den flinke mand sender mig til et videre tjeck i Vejle, mest for at berolige mig. Nu skal jeg så bare lære at tro på lægens ord.

I morgen skal jeg ringe til en sagsbehandler, og en besked er lagt ved en mulig psykolog...

...nu er terningerne kastet og det føles rart og befriende Ü

Tak til Filmzfamilien!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18523 Collateral 11 år siden

Hvor er det godt at høre Misuma! Både at du fysisk har det godt, men også at du har sat ting i værk for at arbejde på de andre udfordringer du er landet i :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18524 davenport 11 år siden

To tomler op :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18525 dyg 11 år siden

Godt at høre, misuma! Jeg havde selv en lille hjerte-forskrækkelse tidligere på året, hvor jeg røg til kardiolog og fik båndoptager på et i et par dage, samt fik lavet et par EKG'er og lavet ultralydsscanning af hjertet.

Heldigvis var alt positivt, det eneste der undrede kardiologen var, at en buttet dreng som mig havde en hvilepuls som en eliteatlet, men det bekymrede hende på ingen måde, da hun hørte, at jeg dyrkede den mængde motion som jeg gør.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18526 misuma 11 år siden

Jeg fik at vide at min hjerterytme var lavere end det "normale", men at det ikke gjorde noget. Især ikke som løber.

Jeg vænner mig ikke til det lettere ubehag ved brystkassen, som åbenbart mere skyldes mit stress/min angst.

Han valgte at give mig hjertemagnyl, hvorfor er jeg dog ikke sikker på da han jo ikke var bekymret....? (There goes my head again!)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18527 Wangsgaard 11 år siden

Har selv haft det lidt psykisk dårligt efter jeg har afleveret mit speciale. Følelsen af at man ikke kan præstere og det man lige havde afleveret var så dårligt, selvom det nok ikke er tilfældet. Har haft flere dage hvor jeg har haft det så dårligt at det er mødes med mennesker er så uoverskueligt at man kun kan ligge der hjemme og være trist. Håber det bliver bedre på fredag når jeg skal forsvare mit speciale og slaget skal slås :/
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#18528 Collateral 11 år siden

Wangsgaard (18527) skrev:
Har selv haft det lidt psykisk dårligt efter jeg har afleveret mit speciale. Følelsen af at man ikke kan præstere og det man lige havde afleveret var så dårligt, selvom det nok ikke er tilfældet. Har haft flere dage hvor jeg har haft det så dårligt at det er mødes med mennesker er så uoverskueligt at man kun kan ligge der hjemme og være trist. Håber det bliver bedre på fredag når jeg skal forsvare mit speciale og slaget skal slås :/


Det er det ikke usandsynligt at det gør (altså bliver bedre). Jeg tror det handler om at man har så meget på spil og at det ligesom bare hænger derude. Hvis du ikke synes det stank nu, ville det sikkert være fordi du ikke havde arbejdet nok med det. Tror med andre ord det er meget naturligt, selvom det er træls.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18529 Zombi 11 år siden

misuma (18522) skrev:
Det har været en hård uge med en venten på sygehustjeck, men dagens melding:

Du har ingen grund til bekymring, dit hjerte slår fint. Den flinke mand sender mig til et videre tjeck i Vejle, mest for at berolige mig. Nu skal jeg så bare lære at tro på lægens ord.

I morgen skal jeg ringe til en sagsbehandler, og en besked er lagt ved en mulig psykolog...

...nu er terningerne kastet og det føles rart og befriende Ü

Tak til Filmzfamilien!


Phew det var sgu rart at høre. :)
Gravatar

#18530 MOVIE1000 11 år siden

davenport (18521) skrev:
Zombi - Tag med til Sommerfest, der kan man ihf. tale om at blive accepteret som man er ;D

M1K - Hvad er begrundelsen for dit afslag??


For mange penge på kontoen. Og det vidste jeg godt, men der er kommet en ny lov om at STUèr kan modtage kontant hjælp (uanset beløb på kontoen). Fik så at vide igår at den lov først træder i kraft til Januar.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: