Gravatar

#18571 Skeloboy 11 år siden

At min liste over film i samlingen, jeg mangler at se, er total awesome!!!, 6/6

William Wyler
The Desperate Hours
Dodsworth
Friendly Persuasions
The Little Foxes
The Westerner

Fritz Lang
Ministry of Fear
While The City Sleeps
You Only Live Once

Bergman
Face To Face
The Magic Flute

Engelske "kitchen sink"
The Loneliness of the Long Distance Runner
Saturday Night and Sunday Morning
This Sporting Life

Sadao Yamaka
Kochiyama Soshun
Tange Sazen: The Million Ryo Pot

World Cinema
Dablova Past af Frantisek Vlacil
Double Life of Veronique af Kieslowski
The Idiot af Kurosawa
Santa Sangre af Jodorowsky
Vengeance Is Mine af Shohei Imamura
Elite Squad 2: The Enemy Within

Og de andre
Gaslight med Ingrid Bergman
Panic In The Streets af Elia Kazan
Peeping Tom
The Wicker Man
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#18572 Åkepool 11 år siden

MikkelAbel (18566) skrev:
12 i mundtlig engelsk eksame - 6/6.


Tillykke med det :)



BN (18570) skrev:
At have fået færdiggjort Beautiful Night's første ordentlige musikvideo: 6/6


Thumbs up BN :)

Hvor nupper man alle de naturoptagelser? Jeg går ikke ud fra, at du har været ude på location selv.

Depeche mode i Parken 5/6

Lækkert at de gamle drenge lige fik sat på plads, at man stadig kan regne med dem, efter at have leveret mindre gode koncerter de sidste to gange i Parken.
De nye numre, som jeg flovt nok kun havde fået hørt ca. 3 gange, virkede meget bedre live, end numrene fra de sidste to albums og de ældre numre blev leveret super fedt, specielt "Enjoy the silence", "Personal Jesus" og "Halo" i den lækre Goldfrapp-remix version. Så var DM bare rigtig oplagte og det samme var publikum. Lyden var der hvor jeg stod også rigtig god, så nu har den ellers udskældte arena leveret god lyd ved mine sidste to koncerter.

Opvarmningen blev leveret af tidligere? frontmand i Nitzer Ebb, Douglas J. McCarthy og han gjorde det udemærket. Jeg var vild med Nitzer Ebb i de gode gamle dage og håbede at han spillede noget af det, men nej. Han spillede umiddelbart kun numre fra sit nye album, men det havde meget af den gamle klang, så jeg var ganske tilfreds.

Alt i alt en fed aften i godt selskab (både på plænen og på scenen).

Og nu er det jo annonceret at de lægger vejen forbi Herning, så til alle jer på fastlandet kan jeg kun anbefale at købe billet til d. 29. november ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18573 NightHawk 11 år siden

MikkelAbel (18566) skrev:
12 i mundtlig engelsk eksame - 6/6.


Også et stort tillykke herfra. :)

Åkepool (18572) skrev:
Depeche mode i Parken 5/6

Lækkert at de gamle drenge lige fik sat på plads, at man stadig kan regne med dem, efter at have leveret mindre gode koncerter de sidste to gange i Parken.
De nye numre, som jeg flovt nok kun havde fået hørt ca. 3 gange, virkede meget bedre live, end numrene fra de sidste to albums og de ældre numre blev leveret super fedt, specielt "Enjoy the silence", "Personal Jesus" og "Halo" i den lækre Goldfrapp-remix version. Så var DM bare rigtig oplagte og det samme var publikum. Lyden var der hvor jeg stod også rigtig god, så nu har den ellers udskældte arena leveret god lyd ved mine sidste to koncerter.

Opvarmningen blev leveret af tidligere? frontmand i Nitzer Ebb, Douglas J. McCarthy og han gjorde det udemærket. Jeg var vild med Nitzer Ebb i de gode gamle dage og håbede at han spillede noget af det, men nej. Han spillede umiddelbart kun numre fra sit nye album, men det havde meget af den gamle klang, så jeg var ganske tilfreds.

Alt i alt en fed aften i godt selskab (både på plænen og på scenen).

Og nu er det jo annonceret at de lægger vejen forbi Herning, så til alle jer på fastlandet kan jeg kun anbefale at købe billet til d. 29. november ;)


Mange tak for anmeldelsen, som jo lige præcis indeholder de punkter, jeg også var mest nysgerrig efter at høre om. Dejligt lige at få en opsumering fra koncerten, og fedt at høre at du/i havde så fremragende en koncert. :)

Jeg sidder i øvrigt lige og lytter til "Halo" i Goldfrapp remixet, hvilket jeg ikke havde hørt før, og er helt enig med dig i, at det er en super cool version. :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#18574 BN 11 år siden

Åkepool (18572) skrev:
Thumbs up BN :)


Tak. :-)

Åkepool (18572) skrev:
Hvor nupper man alle de naturoptagelser? Jeg går ikke ud fra, at du har været ude på location selv.


De ligger til fri afbenyttelse på masher.com, altså den side du var på, mens du så min video.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18575 Snaden 11 år siden

Har lige åbnet en flaske rødvin, dejlig mad på bordet, Tim Hecker på anlægget, og regnvejr udenfor. Skønt!

6/6
Gravatar

#18576 davenport 11 år siden

Det lyder sgu hyggeligt!!! Kan høre du ikke har nogen børn? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18577 Mikkel Abel 11 år siden

Åkepool (18572) skrev:
Tillykke med det :)


Tak for det! :)




Hjemme i min seng efter en weekend med Copenhell - 6/6.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18578 elwood 11 år siden

Model builders fra ILM, fortæller om tips og anekdoter fra Star Wars og andre film.

ILM
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18579 Mikkel Abel 11 år siden

Max Payne 3 Collectors Edition til 88 kr. Så sparede jeg lige ca. 330 kr. Tak for god handel GameStop!

6/6
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18580 Snaden 11 år siden

davenport (18576) skrev:
Det lyder sgu hyggeligt!!! Kan høre du ikke har nogen børn? ;)


Nej ikke endnu....men det kommer jo nok på et tidspunkt! Er da sikker på, at det også er skide hyggeligt, omend lidt mere larmende? ;)

Skriv ny kommentar: