Gravatar

#18581 Pécuchet 11 år siden

Stasi - 6/6
NSA - 0/6
Der burde have været Roser.
Gravatar

#18582 elwood 11 år siden

ANCHORMAN 2: THE LEGEND CONTINUES trailer
[url=]Stay Classy San Diego[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18583 MOVIE1000 11 år siden

elwood (18582) skrev:
ANCHORMAN 2: THE LEGEND CONTINUES trailer
[url=]Stay Classy San Diego[/url]


Sayyy whaaaaaatt! haha

Det kan næsten kun blive underholdene og sjovt :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18584 Zombi 11 år siden

At det er regnvejr i dag og det vil forsætte det meste af dagen - 6/6

Det var forresten ikke sarkastisk, jeg elsker regnvejr når jeg alligevel skal være indenfor og så har jeg en undskyldning for at spille The Last of Us hele dagen lang. :D

Regnvejr ftw!
Gravatar

#18585 the_paki_don 11 år siden

"Say whaaaaaaaat" bliver så stort (igen) med Anchorman 2!

Glæder mig så meget og håber, at der bliver plads til en stor cameo fight scene som i den første! :)
Gravatar

#18586 MOVIE1000 11 år siden

Blockbusters måde at sende min bestilling på 5/6

Den er ret komisk, alle de bestilte vare er åbenbart sendt som dellevering, så da jeg åbnede postkassen lå der 3 brevpakker, og hver i pakkerne lå der sørme også en værdikupon hvor man kan leje en favorit film gratis. JEg er spændt på at se hvor mange ejg får imorgen, for jeg mangler stadig 3 varer ud af de 7 jeg købte. Jeg håber ikke de har glemt dem, men at de bare er blevet sendt et andet ted fra og blevet en dag eller to forsinket, eller måske kunne posten ikke have alle de brevpakker emd sig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18587 Mikkel Abel 11 år siden

Kanye Wests nye album "Yeezus" - 6/6

Endnu engang genopfinder mr. West sig selv, hvor nøgleordet denne gang er minimalisme. Denne minimalisme kommer til udtryk igennem dunklende acid-house/industrial beats, som slår en rigtig, rigtig hårdt i ansigtet. Kanye har aldrig været mere aggresiv og dyster, og det klæder ham kun. Specielt numre som den langsomme Hold My Liquor, I Am A God hvor Wests arrogance når helt nye højder og den anti-kommercielle New Slaves skal nok cementere sig som nogle af hans stærkeste numre.

Har nu lyttet albummet igennem 4-5 gange og det eneste der slår mig som minus, er at teksterne dog ikke er så slående som de engang var, som på bla. MBDTF, Graduation og College Dropout. Og sidst, er der pladecoveret. Jeg forstår udemærket symbolismen i det ultra-minimalistiske og tanken om at intet pladecover kan afspejle det mesterværk der gemmer sig i pladen, men for søren hvor er det en tom følelse når man holder pladen i sine hænder. Specielt når man tænker tilbage på de sindsygt fede covers til fx MBDTF, Watch The Throne og Cold Summer. Men hva fanden, det er sindsygt gennemført og det må man erkende.

Jeg er kæmpe, kæmpe Kanye-sucker og har haft latterligt-høje forventninger til denne plade. Dog er jeg aldrig nervøs for om Kanye West kan indfrie mine ønsker, for nu har han gjort det gang på gang og nu gør han det uden problemer igen. Det er altså ikke bare for sjov denne kunster altid får topanmeldelser af nærmest alle. Kanye West er trendsetter number one og jeg er ikke i tvivl om at kommende rap-udgivelser vil sigte efter denne industrielle/house-lyd.

Nu krydser jeg bare alle mine lemmer for at en Yeezus-tour kunne tage ham forbi Danmark, så jeg kan få samme majestætisk oplevelse som jeg fik til Watch The Throne-koncerten i 2012.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18588 davenport 11 år siden

Er det ham der tror han er Jesus eller noget? Synes jeg hørte noget om en sådan på P3 en dag.
Jeg er nu mere til en lidt anden stil:
(Aldrig har Mek Pek set bedre ud - og nu er han blevet en dame!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18589 Mikkel Abel 11 år siden

davenport (18588) skrev:
Er det ham der tror han er Jesus eller noget? Synes jeg hørte noget om en sådan på P3 en dag.
Jeg er nu mere til en lidt anden stil:
(Aldrig har Mek Pek set bedre ud - og nu er han blevet en dame!)



Tja, han sidestiller i hvert fald sig selv med Jesus/Gud. Dog med en ironisk distance.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18590 davenport 11 år siden

Well, Beatles gjorde det (uden distance) ;)
(Dem kan jeg heller ikke lide :))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: