Gravatar

#18611 MOVIE1000 11 år siden

Så alle hans scener bliver klippet ud?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18612 the_paki_don 11 år siden

Jeg er bestemt overrasket over hans udmelding, fordi der har været voldelige hændelser i USA i lang tid før optagelserne til "Kick-Ass 2".

Han burde have gjort Millar opmærksom på, at han ville komme med denne udtalelse, fordi i sidste ende er man som skuespiller ansat på en film, indtil den film er udkommet, fordi man også skal promovere den.

Alle har ret til deres egen holdning, men jeg mener, at det kunne have været gjort smartere, hvis de havde udgivet en delt pressemeddelelse eller skrevet et blog indlæg sammen, så der ikke skal opstå det her rod.

Filmen, regner jeg med, bliver udgivet i sin helhed. Carrey vil bare ikke være en del af arbejdet videre med filmen, som er promovering af den og der synes jeg ikke, at han opfylder sin rolle som skuespiller.

Hele tanken om at voldelige film kan føre til voldelige mennesker, holder ligeså meget som at sige, at fredelige film kan føre til fred i verden. Det kommer helt og holdent an på personen foran skærmen og det skal Carrey ikke tage sig af.

Han opfylder ikke sin funktion og det er skuffende. Håber, at han tænker sig mere om i forbindelse med fremtidige roller.
Gravatar

#18613 gi-jones 11 år siden

Det er mest signalet han sender og dermed legitimiseringen censur-tosserne der er problemet. Carrey er og bliver en fantastisk skuespiller, og jeg har enhver tiltro til at Kick Ass 2 nok skal "sparke røv" uanset :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18614 Ispep 11 år siden

The Zero Theorem trailer

http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=28755

Gilliam har ikke mistet sin fantasifulde sans. Jeg er helt klart med på den.
Gravatar

#18615 Highland Park 11 år siden

the_paki_don (18612) skrev:
Jeg er bestemt overrasket over hans udmelding, fordi der har været voldelige hændelser i USA i lang tid før optagelserne til "Kick-Ass 2".
Den indvending kan man jo altid komme med, når folk ændrer holdning.

the_paki_don (18612) skrev:
Han burde have gjort Millar opmærksom på, at han ville komme med denne udtalelse, fordi i sidste ende er man som skuespiller ansat på en film, indtil den film er udkommet, fordi man også skal promovere den.
Carreys udtalelser er lige netop den slags promovering, filmen vil nyde godt af.

Så længe han ikke advokerer for censur, og filmen ikke bliver underlagt denne som følge af hans åbenhjertige udtalelser, gør det mig intet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18616 Pécuchet 11 år siden

NSA - 0/6.
Espionage Act of 1917 - 0/6.
Barack Obama - 0/6.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#18617 Åkepool 11 år siden

Notional (18610) skrev:
Det er da super at han skrider


Men han kan jo ikke skride fra en film der er færdiglavet og det er jo heller ikke det han skriver at han gør?



MOVIE1000 (18611) skrev:
Så alle hans scener bliver klippet ud?


Næppe.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18618 misuma 11 år siden

Måske er det bare mit verdensbillede der er lidt forskruet, men børn kan være ret så modbydelige, og så er det ikke nemt at ha' en følsom knægt som lader sig ramme af for mange ting.

0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18619 elwood 11 år siden

Zod afbryder en snak på et restroom.

General Zod aka. Terence Stamp er alt for sej
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18620 Mikkel Abel 11 år siden

At blive student og fuldføre sin sidste eksamen med et 12-tal.
Fantastisk følelse. :)


6/6
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: