Gravatar

#19011 Ispep 11 år siden

BN bag tremmer 10/10
BN ude igen om to dage 10/10
Gravatar

#19012 HonoDelLoce 11 år siden

Hvad skal BN bag tremmer?

Det kan jo altid smides under tæppet med en lille "blind vinkel"-undskyldning :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19013 Collateral 11 år siden

MikkelAbel (19008) skrev:
Pécuchet (19007) skrev:
#19006:

Jeg krydser fingre for, at det pjat bliver afskaffet, inden politiet foranstalter min "deltagelse".


Haha, man kan da håbe!

Det er muligvis noget af det mest åndsvage jeg har prøvet. Brug ca. en time på at lave en "IQ-test", som snilt kunne laves hjemmefra. Derefter se en video på 20 minutter der mere eller mindre skamløst glorificerer hjemmeværnet(og alt for meget brug af overdramatisk musik). Derefter vent i cirka en time, hvor du så kan tage en prøve med syn og hørelse som varer fem minutter. Sidst kan du så lige vente 2 timer og få en undersøgelse på 2 minutter.

Helt genialt!


Absolut enig i at det er et latterligt ringe system. Afskaf hele skidtet!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#19014 Ispep 11 år siden

#12

Nemlig.

BN slipper for hvad som helst 10/10
Gravatar

#19015 Bandalia 11 år siden

BN (19010) skrev:
Bandalia: 0,07/10 (med en pil nedad)

Bandalias snarlige møde med en lastbil: 10/10

Politiet der fanger lastbilchaufføren: 0/10

BN bag tremmer: 0/10
Døde af grin.
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#19016 BN 11 år siden

HonoDelLoce (19012) skrev:
Det kan jo altid smides under tæppet med en lille "blind vinkel"-undskyldning :D


Ja, det at man forlod ulykkes-stedet, forklares med at man troede, at det bare var en vejbump.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#19017 HonoDelLoce 11 år siden

BN (19016) skrev:
Ja, det at man forlod ulykkes-stedet, forklares med at man troede, at det bare var en vejbump.


Præcis.. En chikanerende chikane... ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19018 BN 11 år siden

#19017:

Jeps. Meget chikanerende, når man bagefter skal stå og spule en masse rødt af dækkene!
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#19019 Giraffen 11 år siden

MikkelAbel (19008) skrev:
Haha, man kan da håbe!

Det er muligvis noget af det mest åndsvage jeg har prøvet. Brug ca. en time på at lave en "IQ-test", som snilt kunne laves hjemmefra. Derefter se en video på 20 minutter der mere eller mindre skamløst glorificerer hjemmeværnet(og alt for meget brug af overdramatisk musik). Derefter vent i cirka en time, hvor du så kan tage en prøve med syn og hørelse som varer fem minutter. Sidst kan du så lige vente 2 timer og få en undersøgelse på 2 minutter.

Helt genialt!


Hvor er jeg glad for jeg har været igennem det. Trak heldigvis frinummer.
Gravatar

#19020 knipsknips 11 år siden

Synopsis færdig og fri til tirsdag 6/6

Skriv ny kommentar: