Gravatar

#19021 MOVIE1000 11 år siden

MikkelAbel (19008) skrev:
Pécuchet (19007) skrev:
#19006:

Jeg krydser fingre for, at det pjat bliver afskaffet, inden politiet foranstalter min "deltagelse".


Haha, man kan da håbe!

Det er muligvis noget af det mest åndsvage jeg har prøvet. Brug ca. en time på at lave en "IQ-test", som snilt kunne laves hjemmefra. Derefter se en video på 20 minutter der mere eller mindre skamløst glorificerer hjemmeværnet(og alt for meget brug af overdramatisk musik). Derefter vent i cirka en time, hvor du så kan tage en prøve med syn og hørelse som varer fem minutter. Sidst kan du så lige vente 2 timer og få en undersøgelse på 2 minutter.

Helt genialt!


Jeg var en af de heldige som slap, med at tage til undersøgelse.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19022 davenport 11 år siden

Tror i skal stoppe jeres mudderkastning. Det tangerer trusler, selvom jeg godt ved det er ment i sjov (?) - Ikke for at lege politimand, men 1) at bevare en bedre/god tone i forummet 2) det står i reglerne.
Ingen fortjener at blive kørt over, fordi de skriver noget på en hjemmeside...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19023 the_paki_don 11 år siden

Klik ind på dette link:

http://filmz.dk/forum/tagwall/statister-soeges-til...

Og viderefør andre folk I kender, der kunne tænke sig en spændende oplevelse nu på søndag! :)
Gravatar

#19024 elwood 11 år siden

Overskriften gir ingen mening :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19025 the_paki_don 11 år siden

Det var mærkeligt... Jeg havde kun skrevet "Statister søges til show reel..."

Johan må have rettet det. :)
Gravatar

#19026 elwood 11 år siden

Rigghhhtttt :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19027 BN 11 år siden

davenport (19022) skrev:
Tror i skal stoppe jeres mudderkastning. Det tangerer trusler, selvom jeg godt ved det er ment i sjov (?) - Ikke for at lege politimand, men 1) at bevare en bedre/god tone i forummet 2) det står i reglerne.
Ingen fortjener at blive kørt over, fordi de skriver noget på en hjemmeside...


Der ER ingen mudderkastning. Bandalia har jo taget godt imod min joke, som du kan se i #19015, og samtidig med vores pjat i den her tråd, har vi udvekslet venlige bemærkninger i andre tråde; se tråden om Universals afvisning af rygterne om en ny Bourne-film med Matt Damon.

Og hvis der er mere med dig, davenport, bliver jeg nok nødt til at udsætte dig for følgende dødbringende angreb:

http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#19028 Pécuchet 11 år siden

Statsbibliotekets nye mediearkiv (http://www2.statsbiblioteket.dk/mediestream/) - 6/6.

"Indholdet er unikt, da Mediestream bl.a. giver adgang til hele sendeflader fra DR1, DR2, TV2, TV2 News, P1, P2, P3 og P4 og ikke blot enkelte udsendelser fra kanalerne."

Man kan f.eks. se alle afsnit af Den 11. time! Endelig har jeg stiftet bekendtskab med Otto Steen Due, der taler på vegne af Ovid, og dennes beskrivelse af de mest kiksede scoringsforsøg.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19029 Kisbye 11 år siden

Syntes nu også den ligger på grænsen. Det er heldigt han tager det pænt.
At spøge med at køre andre over, tror jeg man kan risikere bliver misforstået.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#19030 BN 11 år siden

Kisbye (19029) skrev:
Syntes nu også den ligger på grænsen. Det er heldigt han tager det pænt.
At spøge med at køre andre over, tror jeg man kan risikere bliver misforstået.


Undskyld, men det er noget sludder. Joken var mellem personer, der ikke aner, hvem den anden er eller hvor i verden vedkommende befinder sig. Og joken indbefattede, at JEG blev sat i fængsel.

Desuden har han og jeg SAMTIDIG skrevet venligt til hinanden i andre tråde, hvorved han er klar over, at der ikke er det mindste seriøse ved ovenstående lastbil-joke. (Se hans reaktion i #19015.)

Når jeg - og andre - kommer med jokes af den her art, er de altid så tilpas overdrevne og surrealistiske, at man skal være decideret uintelligent for at misforstå dem. Nogle kan måske ikke se det morsomme i dem, men de kan sagtens se, at det bare er rendyrket gas.

Det er ren Monty Python-stil, apropos det der dødbringende jeg vil udsætte davenport for.

Så det er ikke her, du skal moralisere.

Men spørg dog manden selv, om han på noget tidspunkt troede, at han virkelig blev truet på livet.

http://beautifulnight.aurovine.com/

Skriv ny kommentar: