Gravatar

#19111 MOVIE1000 11 år siden

Åkepool (19110) skrev:
Umiddelbart vil jeg sige godt du ikke tog turen, for da jeg kom derind, var der en kø, der gik rundt om tre hjørner på den bygning Imperial ligger i og det var ikke sådan en kø med en person ad gangen, det var en typisk tyk koncertkø.

Så jeg smuttede hjem igen, for havde jeg stillet mig i køen, ville det ha´taget flere timer før jeg kom ind.


så er jeg glad for det :) kan godt forestille mig det, da jeg har set imperial, og jeg hader større forsamlinger. Men kunne alligevel være spændende at se hvad der blev solgt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19112 Åkepool 11 år siden

MOVIE1000 (19111) skrev:
Men kunne alligevel være spændende at se hvad der blev solgt.


Ja. Der må da også være en Filmz'er eller to, der har været inde og bruge lidt penge. Håber så bare at de skriver hvad de har købt, her, eller i "Hvad modtog du"-tråden.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19113 Pécuchet 11 år siden

At mindstelønnen for amerikanske tjenere har ligget på $2.13 siden 1991 - 0/6.

http://www.dol.gov/whd/state/tipped.htm

En hurtig sammenligning af leveomkostninger: et franskbrød kostede 70¢ i 1991. I dag koster det $2.89. Man væmmes!
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19114 Pécuchet 11 år siden

Cure4you - 0/6.

Suk, dette håbløse system er grund nok til, at jeg nu søger efter en ny læge.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19115 elwood 11 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19116 Kisbye 11 år siden

ja, eller sluk og tænd for den igen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#19117 Giraffen 11 år siden

Kisbye (19116) skrev:
ja, eller sluk og tænd for den igen.


Vær nu ikke så fjollet. Jeg tror bare jeg holder mig til slag, spark og skældsord. Så kan den forbandede teknologi lære det!
Gravatar

#19118 Pécuchet 11 år siden

Der burde have været Roser.
Gravatar

#19119 Snaden 11 år siden

Pécuchet (19118) skrev:
Og nu er det gået ud over Silk Road - 0/6.

Føj.


Stramt. Han havde åbenbart ikke været forsigtig nok i sin aktivitet omkring sitet.
Gravatar

#19120 the_paki_don 11 år siden

Deltog i mit første "Spartacus" hold i Fitness World. 5/6

Jeg synes, at det var et godt, intenst hold, hvor jeg var presset til det yderste.

Jeg var ved at kaste op, så jeg måtte lige skrue ned for dampen til sidst.

Det foregår således, at man bruger fem minutter på generel ledopvarmning og så går man igennem teknik for dagens øvelser.

Man udfører 12 forskellige øvelser fordelt over tre sæt. 45 sekunders udførelse af øvelse, så 15 sekunders pause og så kører man videre til næste øvelse. 2 minutters pause mellem hvert sæt.

Der bliver brugt kettlebells og en måtte. Det er bare det. Men jeg kan love for, at det er mere end nok til at banke en på plads! :)

Jeg var overrasket over at se så mange kvinder på holdet. Havde dog overhovedet ikke tid til at glo på damer, da jeg kæmpede på livet løs.

I dag har jeg særligt ondt i baglårene og mine baller, så jeg skal måske først snuppe et hold igen enten lørdag eller søndag. Fredag er for tidligt.

Målet er at komme til at træne det 3 gange om ugen. :)

Skriv ny kommentar: