Gravatar

#19121 Åkepool 11 år siden

Pécuchet (19118) skrev:
Og nu er det gået ud over Silk Road - 0/6.

Føj.


Arh pis! Internettets svar på rockere og indvandrebander er stoppet. Øv også.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19122 Fredag 11 år siden

Åkepool (19121) skrev:
Arh pis! Internettets svar på rockere og indvandrebander er stoppet. Øv også.
Fornemmer jeg en smule sarkasme:)
Gravatar

#19123 Ispep 11 år siden

Det er godt nok imponerende anmeldelser Gravity modtager.

6/6
Gravatar

#19124 Ericmase 11 år siden

Ispep (19123) skrev:
Det er godt nok imponerende anmeldelser Gravity modtager.

6/6


Jeg glæder mig SÅ meget til at se den!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19125 Pécuchet 11 år siden

Åkepool (19121) skrev:
Pécuchet (19118) skrev:
Og nu er det gået ud over Silk Road - 0/6.

Føj.


Arh pis! Internettets svar på rockere og indvandrebander er stoppet. Øv også.


Fordi Silk Road var kendt for, at køberne fik tæsk og/eller urene stoffer?

I øvrigt er der intet, der er "stoppet". Denne sag demonstrerer blot endnu en gang, hvordan USAs selvkonsoliderende love bygger videre på den slagtehal, hvor menneskets tanke- og handlefrihed ofres til statsapparaternes meningsløse krav for kontrol.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19126 the_paki_don 11 år siden

Mener du, at denne handling er et udtryk for statsapparatets meningsløse krav for kontrol eller er alt, hvad staten gør meningsløst?

For jeg er umiddelbart ikke særligt rystet over, at en side der i al almindelighed er kendt som en formidler for handel af stoffer, bliver lukket.

Men hvis din holdning er, at alt hvad staten foretager sig er meningsløst, når det går ud over menneskets tanke- og handlefrihed, så ved jeg ikke, hvor meget deregentlig er at gøre, da det at være en borger i et samfund er et kompromis, hvor den højere magt i sidste ende bare har mere at sige, indtil borgerne samler sig til at overtrumfe den højere magts... magt.

I dette tilfælde forekommer det mig dog ikke som noget, borgere skulle gøre. Handel af stoffer er ulovligt og der var opfundet et smart hul til at omgå tilfangetagen i et stykke tid. Den tid er, indtil videre, omme.
Gravatar

#19127 gi-jones 11 år siden

Pécuchet (19125) skrev:
I øvrigt er der intet, der er "stoppet". Denne sag demonstrerer blot endnu en gang, hvordan USAs selvkonsoliderende love bygger videre på den slagtehal, hvor menneskets tanke- og handlefrihed ofres til statsapparaternes meningsløse krav for kontrol.
Så hvis man er uenig i hvordan lovene er skruet sammen har man ret til at ignorere dem? Og hvad betyder "Selvkonsoliderende love"?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19128 Kisbye 11 år siden

gi-jones (19127) skrev:
Så hvis man er uenig i hvordan lovene er skruet sammen har man ret til at ignorere dem? Og hvad betyder "Selvkonsoliderende love"?


Ja.

Hvis lovgivningen er i strid med ens moral, må det være ens ret at arbejde imod.
Vi er vel ikke maskiner der blot skal adlyde flertallets diktatur. Det kan meget hurtigt blive farligt.

Og lige nettop når vi snakker narko, er det offerløs kriminalitet, hvor et flertal vil diktere hvad andre mennesker skal gøre ved deres egen krop.
Derudover er det fuldstændigt meningsløst, da der altid vil være narko så længe efterspørgselen er der. Det giver blot plads til en masse kriminalitet.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#19129 gi-jones 11 år siden

Kisbye (19128) skrev:
Hvis lovgivningen er i strid med ens moral, må det være ens ret at arbejde imod.
Og så kan man jo arbejde imod ved at prøve at ændre lovgivningen gennem demokratiets spilleregler.
Hvad hvis jeg mener at fartgrænser er overflødige?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19130 Fredag 11 år siden

Kisbye (19128) skrev:
Hvis lovgivningen er i strid med ens moral, må det være ens ret at arbejde imod.
Og det gøres jo via demokratiet spilleregler og inden du brokker dig over demokratiets svagheder, for deri kan jeg såmænd nok være enig, så tænk på Churchills ord om selvsamme.

Kisbye (19128) skrev:
Og lige nettop når vi snakker narko, er det offerløs kriminalitet, hvor et flertal vil diktere hvad andre mennesker skal gøre ved deres egen krop.
Det er så noget af en forenklet måde at se verden på, vil jeg tillade mig at påstå. Som udgangspunkt, er jeg til dels enig i med dig tror jeg måske. Men der er masser af ofre og jeg har mødt dem ganske ofte i form af mit arbejde, hvor børn er født med skader eller svigtet groft, fordi forældrene ikke har været i stand til at tage sig af dem, fordi de har været voldsomt påvirket. Så må vi som samfund træde til og hvis vi skal det, må vi som samfund så ikke sætte nogle spilleregler op??? Jo, det mener jeg. At frigive alle former for stimulerende tilsætningsstoffer vi kan smide i kroppen, vil så, måske, dæmme op for en del af de problemer, men det vil næppe fjerne dem. Så jeg synes ikke billedet er så enkelt!

Skriv ny kommentar: