Gravatar

#19301 Skeloboy 10 år siden

Synes ikke så godt om Arcade Fire :)

Siger de dig ikke noget, fordi du ikke kender dem, eller fordi du ikke kan lide musikken?

Tjekkede lige din liste i 10 Favoritbands, og jeg kan se, at du har det jeg vil kalde for en præference for "ung metal". Hvordan har du det med bands som:

Bullet For My Valentine
As I Lay Dying
Everytime I Die
36 Crazyfists
Protest The Hero
Avenged Sevenfold
Shadow's Fall
Parkway Drive

Og en masse i den dur :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19302 Mikkel Abel 10 år siden

Skeloboy (19301) skrev:
Synes ikke så godt om Arcade Fire :)


Ja, så er det selvfølgelig ikke noget problem. :)


Skeloboy (19301) skrev:
Siger de dig ikke noget, fordi du ikke kender dem, eller fordi du ikke kan lide musikken?


Kender alle tre. Obituary og Graveyard siger mig intet, og Arch Enemy hørte jeg en del for 5-6 år siden, mere bestemt "Doomsday Machine-pladen. Jeg kommer højst sandsynligt også til at se dem hvis jeg tager afsted, dog er det slet, slet ikke noget jeg vil købe billet på grund af.

Skeloboy (19301) skrev:
Tjekkede lige din liste i 10 Favoritbands, og jeg kan se, at du har det jeg vil kalde for en præference for "ung metal". Hvordan har du det med bands som:

Bullet For My Valentine
As I Lay Dying
Everytime I Die
36 Crazyfists
Protest The Hero
Avenged Sevenfold
Shadow's Fall
Parkway Drive


"Ung-metal" kunne man vel godt kalde min præference. :) Hælder rigtig meget til "core"-genrene, og så er jeg ellers stærkt glad for melodisk dødsmetal.

Every Time I Die er en af mine absolutte yndlingsbands, som jeg bla. så på Copenhell i år. Parkway Drive er jeg også rigtig glad for, og de formod at levere en af de mest intense koncerter jeg har været til, også på dette års Copenhell.

As I Lay Dying og Protest The Hero kan jeg også rigtig godt lide, dog er det ikke noget jeg hører specielt meget.

Shadow's Fall har jeg et meget lille bekendtskab med, så dem kan jeg ikke bedømme.

Avenged Sevenfold kan jeg ikke fordrage.
Med hensyn til BFMV: Havde du spurgt mig for 5-6 år siden, havde jeg svaret at det var mit yndlingsband. I dag siger det mig intet, og deres nyeste er noget af det pureste lort. :p
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19303 Skeloboy 10 år siden

MikkelAbel (19302) skrev:
Avenged Sevenfold kan jeg ikke fordrage.

Deres to første er sindsygt fede, resten er ikke så godt. Prøv at tjekke Sounding the Seventh Trumpet og Waking the Fallen.

Jeg selv kan godt lide de fleste af ovennævnte bands(ikke BFMV, Shadow's Fall eller 36 Crazyfists), men er mere til metal a la Sepultura, Machine Head, Brujeria, Death og en hel masse andre smadrede bands: Between the Buried and Me, Blood For Blood, Anaal Nathrakh, Norma Jean og en helvedes masse andet :)

Ved ikke helt, hvem jeg helst ville se på Copenhell. Arch Enemy er et af de bands, jeg rigtig gerne vil se igen, for har kun set dem til en 20 minutters opvarmning. Brujeria og Cult of Luna ville også være alt for fedt...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19304 Mikkel Abel 10 år siden

Skeloboy (19303) skrev:
Deres to første er sindsygt fede, resten er ikke så godt. Prøv at tjekke Sounding the Seventh Trumpet og Waking the Fallen.


Tak for tippet, kan være jeg gør en dag!



Skeloboy (19303) skrev:
Jeg selv kan godt lide de fleste af ovennævnte bands(ikke BFMV, Shadow's Fall eller 36 Crazyfists), men er mere til metal a la Sepultura, Machine Head, Brujeria, Death og en hel masse andre smadrede bands: Between the Buried and Me, Blood For Blood, Anaal Nathrakh, Norma Jean og en helvedes masse andet :)


Fed smag, er selv rigtig vild med Machine Head, BTBAM og Norma Jean. Machine Head ville være en konge-booking til næste år.



Skeloboy (19303) skrev:
Brujeria og Cult of Luna ville også være alt for fedt...


Dem kender jeg slet ikke. :) Vælger de at booke et band som fx Machine Head, The Dillinger Escape Plan eller Deftones(igen) ville jeg købe billet uden at tøve!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19305 Skeloboy 10 år siden

Har set Machine Head 3 gange nu, så behøver ikke se dem igen :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19306 Mikkel Abel 10 år siden

Haha ja okay, jeg har desværre aldrig haft fornøjelsen af det. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19307 Collateral 10 år siden

Jeg er nu mere til A7X efter M. Shadows synger traditionelt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#19308 Mikkel Abel 10 år siden

At vinde en Filmz konkurrence og modtage præmien - 6/6
At det er fribilleter til en film, som jeg betalte for at se en uges tid siden - 3/6
At præmien er tilsendt efter filmen er stoppet med at spille i min lokale biograf - 0/6
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19309 the_paki_don 10 år siden

hahaha! Hvad for en film er det?
Gravatar

#19310 MOVIE1000 10 år siden

MikkelAbel (19308) skrev:
At vinde en Filmz konkurrence og modtage præmien - 6/6
At det er fribilleter til en film, som jeg betalte for at se en uges tid siden - 3/6
At præmien er tilsendt efter filmen er stoppet med at spille i min lokale biograf - 0/6


I det mindste har du modtaget præmien, jeg mangler stadig mine. Fra sidste år og for en måned siden, har skrevet til dem, men får ingen respons.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: