Gravatar

#19541 Skeloboy 10 år siden

Fridag (19540) skrev:
Filmz er fyldt med klaphatte, som nok blot er trolls, måske endda samme person hvis liv må stinke. Desværre fodrer de faste brugere løs så disse trolls kan vokse. 0/6 for dette:(

Jeg er nu ret overbevist om, at de ikke er trolls og ikke samme person. Men hvis det er samme person, så kan admin jo finde ud af det...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19542 davenport 10 år siden

6/6 til mit nye år og nye liv:

Jeg skal i mesterlære fra marts, og kan derefter kalde mig gastronomisk assistent. Så fra midt januar kan jeg droppe hele dagpengesystemet osv., og endelig få noget ud af mit liv.
Og jeg starter lige ud med en jobrotation, der gør at jeg bliver køkkenchef i syv uger fra 27.1.
Det tegner alt sammen lyst for 2014 :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19543 HonoDelLoce 10 år siden

davenport (19542) skrev:
6/6 til mit nye år og nye liv:

Jeg skal i mesterlære fra marts, og kan derefter kalde mig gastronomisk assistent. Så fra midt januar kan jeg droppe hele dagpengesystemet osv., og endelig få noget ud af mit liv.
Og jeg starter lige ud med en jobrotation, der gør at jeg bliver køkkenchef i syv uger fra 27.1.
Det tegner alt sammen lyst for 2014 :)


Hvis Filmz nogensinde har haft brug for en "like-knap", så var det da lige der ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19544 davenport 10 år siden

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19545 Batsy 10 år siden

elwood (19539) skrev:
[url=]Zzzzz...[/url]

Not looking forward to her hosting part.


Synes Ellen har masser af Charme og hendes shows er underholdene at se på når man ikke har andet at give til. Dog synes jeg at hvertfald i det klip skal udskiftes med Niel Patrick Harris, for det lugter da langt af How i met your mother med alle de suits!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19546 dyg 10 år siden

Fedt dave! Tillykke med det!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19547 Skeloboy 10 år siden

davenport (19542) skrev:
6/6 til mit nye år og nye liv:

Jeg skal i mesterlære fra marts, og kan derefter kalde mig gastronomisk assistent. Så fra midt januar kan jeg droppe hele dagpengesystemet osv., og endelig få noget ud af mit liv.
Og jeg starter lige ud med en jobrotation, der gør at jeg bliver køkkenchef i syv uger fra 27.1.
Det tegner alt sammen lyst for 2014 :)

Fandeme lækkert! Tillykke med det.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19548 Batsy 10 år siden

Det ser ud til at Dave har fået åbnet sin port! Bad dum tisch! Daveport, Davenport, Davenopenport, Davenåbenport

Nej? Skal jeg lade The Insider tage sig om alle puns lines?

Oh well Tillykke Davenport! :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19549 davenport 10 år siden

Tak skal i ha :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19550 elwood 10 år siden

Batsy (19545) skrev:
ikke har andet at give til


Og det har man altid. vil self. se The Oscars, men det er ikke på grund af værten den her gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: