Jeg skal i mesterlære fra marts, og kan derefter kalde mig gastronomisk assistent. Så fra midt januar kan jeg droppe hele dagpengesystemet osv., og endelig få noget ud af mit liv. Og jeg starter lige ud med en jobrotation, der gør at jeg bliver køkkenchef i syv uger fra 27.1. Det tegner alt sammen lyst for 2014 :)
Hvis Filmz nogensinde har haft brug for en "like-knap", så var det da lige der ! :)
Filmz er fyldt med klaphatte, som nok blot er trolls, måske endda samme person hvis liv må stinke. Desværre fodrer de faste brugere løs så disse trolls kan vokse. 0/6 for dette:(
I know, I know. Skal nok lade Palmuera i fred fra nu af ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Bloopers når de er bedste, har i hvert fald selv grint af nogle af dem. Især gutten som skal spille sej og hellere vil lave en freestyle oplæsning af hans bøger og så knap kan fremstamme to ord.
"Do you want to read something from your book instead?" - "Yeah".
Bloopers når de er bedste, har i hvert fald selv grint af nogle af dem. Især gutten som skal spille sej og hellere vil lave en freestyle oplæsning af hans bøger og så knap kan fremstamme to ord.
Fedt da hende damen tegner en penis uden at opdage det :D
#19551 tiany 10 år siden
Ditto
Det er sgu fortjent.
#19552 davenport 10 år siden
#19553 Collateral 10 år siden
#19554 Pécuchet 10 år siden
#19555 Åkepool 10 år siden
2/6 Det er trods alt juleferie, så 0/6 vil være lige mavesurt nok.
#19556 Slettet Bruger [183270890] 10 år siden
#19557 knipsknips 10 år siden
#19558 Ericmase 10 år siden
Serien kan 100% anbefales og bestemt også soundtracket:
#19559 Slettet Bruger [183270890] 10 år siden
#19560 elwood 10 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"