Gravatar

#1951 Skeloboy 14 år siden

Ser ud til jeg har fået solgt et brætspil, som jeg alligevel aldrig ville få spillet...det er godt nok lidt af en klassikere...har solgt det for 500 kr, hvor jeg betaler forsendelsen, men frygter lidt, at det løber op i 150 kr i alt(inkl materiale)...dvs. jeg får 350 kr for et brætspil, der reelt er 500 kr værd uden forsendelse... 3/6

Det drejer sig om Avalon Hills Civilization fra 1980
Gravatar

#1952 Collateral 14 år siden

#1945: Ja, og ved desværre ikke om jeg får råd. :(
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1953 Skeloboy 14 år siden

hahaha...ok, han skrev selv tilbage, at han synes 550 kr var mere rimeligt...:)...6/6
Gravatar

#1954 Collateral 14 år siden

#1953: Er det bare mig der syntes at det er et meget dyrt brætspil?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1955 Skeloboy 14 år siden

#1954 - hehe, tjo, jeg har to brætspil til 800 kr;) (dansk pris, har betalt 650 for dem)

Men det er OOP, og på e-bay koster det omkring 150$ for nyt:)
Gravatar

#1956 dyg 14 år siden

#1955 - Du har jo også så mange penge, at du bare smider dem væk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1957 Skeloboy 14 år siden

#1955 - men jeg har jo solgt brætspillet..:)

Købte det selv for 400 kr, mener jeg. Men har ikke spillet det endnu, der mangler en vigtig udvidelse, og det skal helst spilles med 7 personer...og så tager det omkring 12 timer eller mere...så får det nok heller aldrig spillet:)

Hvad skal pengene bruges til? Enten på weekenddruk eller Twilight Imperium: Shattered Empires, en udvidelse til det helt eminente og gennemført fantastiske Twilight Imperium...eller måske Arkham Horror...
Gravatar

#1958 evermind 14 år siden

Arkham Horror er sgu meget fedt. Spiller du tilfældigvis Descent: Journeys in the Dark? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1959 tiany 14 år siden

EM-håndbold Danmark - Serbien 4/6

2. halvleg trak lidt ned...
Valar morghulis
Gravatar

#1960 evermind 14 år siden

At jeg først havde fyraften kl. 21, at det er 2. gang i denne uge, jeg først kommer hjem fra arbejde engang om aftenen, og at der venter yderligere to arbejdsrelaterede udeaftener i den kommende uge ... 0/6

At jeg snart har en smule ferie ... 4/6 (fordi der stadig er lidt over en arbejdsuge mellem mig og den frihed, som sikkert alligevel bliver alt for kortvarig)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: