Gravatar

#19671 the_paki_don 10 år siden

#69 + 70

DU ER I LIVE?!?!

Åh gud, jeg havde læst de mest forfærdelige ting om dig i nyhederne forleden...

Ellen Page... øv. Var ret vild med hende.
Gravatar

#19672 Åkepool 10 år siden

the_paki_don (19671) skrev:
Åh gud, jeg havde læst de mest forfærdelige ting om dig i nyhederne forleden...


Dagens griner :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19673 Giraffen 10 år siden

the_paki_don (19671) skrev:
#69 + 70

DU ER I LIVE?!?!

Åh gud, jeg havde læst de mest forfærdelige ting om dig i nyhederne forleden...

Ellen Page... øv. Var ret vild med hende.


Yeah science, bitch!

Det er ret vildt.
Gravatar

#19674 Skeloboy 10 år siden

Copenhell har eddermame overgået sig selv i år...sidste år var det ikke vildt godt, men i år er det helt abnormt fedt...6/6

Det skal man da vist nok med til...
Iron Maiden
Megadeth
Within Temptation

Anthrax
Bad Religion
Clutch
Arch Enemy
Monster Magnet
Watain
Graveyard
Suicide Silence
Finntroll
My Dying Bride
Sepultura


Skal jeg alle se, og dem med fed er jeg ret meget oppe at køre over...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19675 Lord Beef Jerky 10 år siden

Sjovt, Skeletor. Jeg er mest oppe og støde over Finntroll, Graveyard og Clutch indtil videre, men vi er enige om, at programmet er abnormt fedt!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19676 Skeloboy 10 år siden

Det er især Iron Maiden(selvom det bliver 5. gang), My Dying Bride, som jeg længe har ønsket at se samt Watain og Arch Enemy(som jeg kun har set som 20 minutters opvarmning)

Som altid er jeg lidt træt af folk, der brokker sig. Copenhell er ikke og har aldrig været en ekstrem metal-festival.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19677 Lord Beef Jerky 10 år siden

Brok er der altid. Kunne dog godt bruge et par solide core-bands selv, men det er et gennemgående fremragende program indtil videre.

Edit - havde helt glemt Obituary! For satan, dem glæder jeg mig til!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19678 Mikkel Abel 10 år siden

Puha, jeg er godt nok lidt skuffet over line-up'en, desværre. Der er vitterligt ikke tilføjet ét band, som jeg bare se. Jeg kræver selvfølgelig ikke Copenhell skal bestå af alle mine yndlingsbands, men når der ikke engang er ét, skal jeg lige gøre op med mig selv om det er dét værd. :)

Men ok, ender nok med at tage afsted alligevel, da dem jeg plejer at være med, er helt oppe at køre over programmet.

Iron Maiden, Clutch, Graveyard, Suicide Silence, Sepultura, The Hell og Anthrax bliver nok det jeg skal se.

Som Lord Beef kunne jeg også godt lige bruge et par solide core-bands, da det mere er min målgruppe. Ærgerligt at det var Roskilde der tog The Black Dahlia Murder, ellers havde jeg købt billet med det samme! :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19679 Skeloboy 10 år siden

Watain!!! Tjek det lige ud:

Arch Enemy:

My Dying Bride:

Bare lige til lidt inspiration ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19680 Lord Beef Jerky 10 år siden

Mikkel, hvad med Of Mice And Men? Har ikke selv fået hørt dem endnu, men de er vist ret hypede.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: