Gravatar

#19681 Mikkel Abel 10 år siden

Ok, Arch Enemy kunne jeg nok godt have nævnt. Angela Gossow er nok meget sjov at se live!

My Dying Bride siger jeg pænt nej tak til. Alt doom metal, udover Saturnus, falder jeg vist i søvn til. :D Og tjaaa, Watain kunne nok godt tjekkes ud. Selvom jeg ikke er meget til black overrasker det mig altid vildt positivt live. Sådan var det i hvert fald med Immortal, Satyricon og God Seed etc.


Beef - Har et lille kendskab til dem, men det har desværre ikke sagt mig det store, det jeg har hørt. Specielt deres clean-vokal virker overhovedet ikke for mig og synes de virker ganske trivielle..

Hør evt. her:

Copenhell kunne godt lige rive fat i Dillinger eller fx Between The Buried and Me, som spillede alt, alt, alt for tidligt sidste år. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19682 Åkepool 10 år siden

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19683 Ispep 10 år siden

#82

Det tegner da ikke godt med de skuespillere? Nå, men jeg har også kun lave forventninger.
Gravatar

#19684 Batsy 10 år siden

Ispep (19683) skrev:
#82

Det tegner da ikke godt med de skuespillere? Nå, men jeg har også kun lave forventninger.


Emilia Clarke er nu et godt valg selvom intet slår det orginale cast, er dog ikke en stor fan af Jai. Emilia clarke er hvertfald fremragende i game of thrones serien
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19685 Lord Beef Jerky 10 år siden

Ispep (19683) skrev:
#82

Det tegner da ikke godt med de skuespillere? Nå, men jeg har også kun lave forventninger.


Er de virkelig SÅ dårlige? Som Batsy siger - Emilia Clarke klarer sin rolle i Game Of Thrones glimrende. Jeg tror dog ikke, jeg har set hende i andet. Jason Clarke synes jeg er en ganske fin skuespiller, og Jai Courtney er da ikke helt forfærdelig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19686 Åkepool 10 år siden

Lord Beef Jerky (19685) skrev:
Er de virkelig SÅ dårlige?


Jeg kender ikke så meget til dem, men som Batsy også siger:



Batsy (19684) skrev:
intet slår det orginale cast


So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19687 Ispep 10 år siden

Jeg har sgu bare nok nogle forventninger til roller som John Connor og Kyle Reese skal spilles af bedre folk. Jai som Reese? Det har jeg sgu svært ved at se for mig. Desuden finder jeg ham netop også ringe. Jason Clarke er fin, men som Connor? Emilia Clarke er en flot pige, men har svært ved at se hende (måske i ledertypen?) som Sarah Connor. Instruktøren siger mig ingenting.
Gravatar

#19688 Fredag 10 år siden

Med al respekt, den originale elsker jeg voldsomt, men det var vel ikke ligefrem The A-List der blev hevet frem, da man lavede Terminator i sin tid. Cameron havde lavet en lortefilm, Arnold lidt blandet, mens resten hverken før eller siden vel bragede igennem som ikoniske skuespillere a la Newman, Brando eller lignende:-D
Gravatar

#19689 Batsy 10 år siden

Ispep (19687) skrev:
Emilia Clarke er en flot pige, men har svært ved at se hende (måske i ledertypen?) som Sarah Connor.


She is the mother of dragons!?

Hvis du ikke har set game of thrones, eller ikke frem til sæson 3 så bare vent. Hun sparker røv, som min far sagde til mig da sidste episode sluttede "Hun skal nok få en masse ned på knæ og bede om skånelse".

Sarah Connor var dog heller ikke i den første film en særlig ledertype, det blev hun først i T2.

Alan Taylor lavede en fremragende Thor: The Dark world men hans bedste arbejder er hans arbejde på Game of Thrones. Hvori han har lavet nogle af de bedste episoder i serien.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19690 Driver 10 år siden

Thor 2 var da en gedigen skuffelse. Et miskmask af en film, uden etterens charmerende univers. Aliens med bazookaer - Make it stop, please make it stop.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: