Gravatar

#19711 Åkepool 10 år siden

Batsy (19709) skrev:
eller hvis Bale undersøger rollen.



Batsy (19709) skrev:
selvom hun er længe borte.


Det virker som noget du har rippet fra en engelsk/amerikansk artikel eller noget, med de ord du bruger og den rækkefølge du bruger dem i. Men udover det, hvad mener du så med "hvis Bale undersøger rollen"?

Mener du at han bare har sagt ja til "Terminator Salvation" uden at have læst et manuskript eller bare have brugt lidt tid på at finde ud af, hvad den evt. kommer til at handle om og hvad hans rolle har af betydning?

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19712 Batsy 10 år siden

Åkepool (19711) skrev:
Det virker som noget du har rippet fra en engelsk/amerikansk artikel eller noget, med de ord du bruger og den rækkefølge du bruger dem i. Men udover det, hvad mener du så med "hvis Bale undersøger rollen"?

Mener du at han bare har sagt ja til "Terminator Salvation" uden at have læst et manuskript eller bare have brugt lidt tid på at finde ud af, hvad den evt. kommer til at handle om og hvad hans rolle har af betydning?


Har besvær med at lave en flydende dansk korrekt sætning, da jeg har koncentrations besvær som ADD og NLD, med træk af aspergs. Beklager..


Men nej jeg mener at i TS at han self læste manuskriftet, men han i de andre film så er der jo meget mere han kan kigge på og læse sig til. Dog er han heller ikke den store fokus i Terminator Salvation ligesom Sam Worrington var.



Driver (19710) skrev:
Ej, det synes jeg altså stadig er lidt noget sludder. Du kan ikke proppe Bale ned i en kasse eller fjerne ham fra en kasse (action-kassen) og det vil han heller ikke - Det er derfor, at han laver så forskellige film. Tager du fx Batman, Equilibrium, 3:10 to Yuma, som har masser af action, så gør han jo den teori til skamme.


Nævnte også Nolans film, men ja som jeg nævnte deroppe så har jeg utrolig svært med at fomulere mig på den måde at folk kan forstå det. Ender selv med at forvirre mig selv, endnu mere andre og ende med at give op eller blive sat til skamme af mig selv fordi jeg ikke kan forklarer mig ordentligt.

Så slutter den her, selvom det ikke er en færdig diskussion, beklager.

Bruger ikke det her som et forsvar eller angreb, men mere som et hvidt flag i signal for jeg bare vil lade det ligge.

Mange tak, vil nu se Lincoln :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19713 the_paki_don 10 år siden

4/6

At min kortfilm om Songül Yüksel er blevet set næsten 1000 gange i løbet af en halv dag.

0/6

At jeg ikke ved, hvad jeg burde gøre som næste skridt. Jeg tænker at kontakte aviser og tv-kanaler for at høre, hvorfor dækningen af nyheden sådan lidt er standset... og om der måske kunne gøres mere i denne sidste uge.
Gravatar

#19714 Lord Beef Jerky 10 år siden

Bare pres på, hr paki. Det kræver kun at en bider på, før alle medierne elsker din film! Har du prøvet ting som godmorgen danmark, ugeblade og diverse hjemmesider? Filmz kunne vel også hjælpe lidt her?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19715 Åkepool 10 år siden

Batsy (19712) skrev:
Beklager..


Du skal da ikke beklage. Jeg undrede mig blot :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19716 Åkepool 10 år siden

Jeg ved at der er et par stykker på Filmz, der har hang til en der kan synge igennem, så derfor vil jeg lige gøre opmærksom på, at Tom Jones spiller i Randers og Odense til august og billetsalget starter i morgen :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19717 davenport 10 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19718 Driver 10 år siden

#712

Haha! Det er sgu i orden! Kender godt selv det der med ikke altid at kunne formulere sig som man gerne vil. Til syvende og sidst, er vi sikkert alligevel langt hen ad vejen enige, selvom det kniber med at kommunikere det ud. ;)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19719 Åkepool 10 år siden

davenport (19717) skrev:
www.pensionistz.dk ;D


Google Chrome siger at den ikke kan finde den side?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19720 Slettet Bruger [183270890] 10 år siden

Sidder og prøver på at finde ud af, hvordan jeg kan regne ud om jeg har arbejdet for meget. Det er jo sådan at jeg skal arbejde 37 timer om ugen. Alt over dette skal enten beregnes som overarbejde eller ferie. Jeg har hentet hele mit skema ned, så jeg kan se hvor meget jeg har arbejdet siden maj og frem til nu. Det vil sige, at jeg kan se hvor meget jeg har arbejdet hver enkelt dag.

Det er dog ikke alle dage, jeg har arbejdet 5 dage i ugen. Der er jo noget der hedder helligdage og så har jeg også haft lidt ferie.

Jeg savner hjælp til hvordan jeg nemmest beregner om jeg har arbejdet for meget eller ej. Har en fornemmelse af, at jeg har arbejdet for meget.

Ak ja, der er en grund til at jeg gik humaniora vejen :)

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: