Gravatar

#19791 Driver 10 år siden

#90

For mig er Mew og The National, nærmest hele billetten værd, men jeg tror nu også, at jeg bl.a vil give A$AP Rocky, Pixies og White Lies et lyt.

Jeg kan se, at der vist er et flertal herinde, der lytter til metal. Den slags er ikke mig, foruden da lige Rammstein, som jeg også har hørt to gange og varmt kan anbefale!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19792 Mikkel Abel 10 år siden

#91 Helt sikkert! The National, Arcade Fire, A$AP Rocky og Pixies gør at jeg umuligt kan holde mig væk. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19793 Driver 10 år siden

#92

Jeg har hørt en masse godt om Arcade Fire, men jeg har aldrig rigtig fået lyttet til dem før. Det får jeg rig mulighed for nu, for man skal da næsten kunne (lidt af) teksterne til de bands, man vil høre. :D

Er stensikker på, at højdepunkterne bliver Mr. November af The National, Matt Berninger sejler jo rundt mellem publikum hver gang de spiller den, og Comforting Sounds af Mew. Derudover håber jeg også inderligt, at The National spiller About Today (WARRIOR!!!) ;)

For nyligt hørte jeg lidt The Minds of 99 (de var med i en dokumentar på DR3). Det er sgu meget skægt, at de har taget et gammelt digt af Tom Kristensen og lavet det til en sang, lidt i stil med, hvad Nikolaj Nørlund (?), vist nok er kendt for at gøre med Michael Strunge.

Men derudover har jeg ikke rigtig fået hørt nogle af de navne, jeg ikke kender endnu.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19794 dyg 10 år siden

For mig var det udelukkende Pixies og Brian Jonestown Massacre, der kunne lokke. Synes det er et utroligt tamt program i år, der slet ikke kan hamle op med sidste års kæmpenavne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19795 Driver 10 år siden

dyg (19794) skrev:
Synes det er et utroligt tamt program i år, der slet ikke kan hamle op med sidste års kæmpenavne.

Hvilke kæmpenavne?

Der var tre navne, jeg gerne så var med i år og det er Bloc Party, Biffy Clyro og til dels Nephew - Resten er langt fra lige så interessante som dem, der kommer i år.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19796 Allan Jacobsen 10 år siden

Portishead og Nick Cave er da kæmpenavne? Faktisk vil jeg vove at påstå, at de er de to største navne, der har været på Northside...
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#19797 Giraffen 10 år siden

Allan Jacobsen (19796) skrev:
Portishead og Nick Cave er da kæmpenavne? Faktisk vil jeg vove at påstå, at de er de to største navne, der har været på Northside...


Nick Cave var helt fantastisk på Northside. En af de bedste koncertoplevelser jeg har haft. Jeg fik desværre ikke set Portishead, men Cave blæste alt andet omkuld på sidste års festival.
Gravatar

#19798 Allan Jacobsen 10 år siden

#19797 - jojo, har set ham 5 gange.. :)
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#19799 Wangsgaard 10 år siden

Skal på northside for arcade fire og Roskilde for Rolling Stones !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#19800 Driver 10 år siden

#46

Arh, det kan kun være en smagssag. De er ikke kæmpenavne i den almene forstand. Dertil kan man altså godt argumentere, at Arcade Fire og The National er lige så store navne, hvis det skulle være.

Rolling Stones er derimod et decideret alment kendt kæmpe navn (Deres musik siger mig dog nul og niks).
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: