Gravatar

#19821 Allan Jacobsen 10 år siden

Driver (19819) skrev:
Du lugter også. Kom lige med evidens for, at Rammstein er blevet ensformigt, så skal jeg nok komme med evidens for det modsatte ;)

Jeg synes, at det lyder ens...og at de ikke har lavet noget spændende siden Mutter. At spørge efter evidens er lidt mærkeligt, når det handler om holdning og smag...
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#19822 Driver 10 år siden

Åkepool (19820) skrev:


Vil dog medgive, at "Liebe ist für alle da" ikke er skide vellykket.

Jeg synes, det er fremragende og numrene er varierende - som alt Rammstein musik ;)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19823 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg forstår ikke helt, om du tager pis på os, Driver. Du minder mig lidt om Nik & Jay.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19824 HonoDelLoce 10 år siden

Lord Beef Jerky (19823) skrev:
Jeg forstår ikke helt, om du tager pis på os, Driver. Du minder mig lidt om Nik & Jay.


Hahahaha :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19825 Driver 10 år siden

Tihi fnis.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19827 gi-jones 10 år siden

Løber de ikke snart tør for bøger?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19828 MOVIE1000 10 år siden

gi-jones (19827) skrev:
Løber de ikke snart tør for bøger?


Manuskript forfatterne har fået slutningen at vide, så når de løber tør for bog materiale, må de selv digte videre.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19829 gi-jones 10 år siden

Det bliver jo nok ikke helt det samme :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19830 Lord Beef Jerky 10 år siden

Det fantastiske band Three Beat Slide har lige udgivet deres første single



9/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: