Gravatar

#19871 davenport 10 år siden

Er træt af at de ikke ejer et køleskab i min datters SFO. Nu kan hun ikke ha fisk og yoghurt og den slags med mere. Burde det ikke være et krav, også med alt det polemik omkring sunde sager osv.?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19872 Driver 10 år siden

davenport (19871) skrev:
Er træt af at de ikke ejer et køleskab i min datters SFO. Nu kan hun ikke ha fisk og yoghurt og den slags med mere. Burde det ikke være et krav, også med alt det polemik omkring sunde sager osv.?

Say what? Da jeg var pædagogmedhjælper, lagde alle børnene deres madpakker i køleskabet. Der er da virkelig ikke noget værre end en madpakke, der har lagt flere timer i en skoletaske!

Har de slet ikke et køkken i hendes SFO?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19873 MOVIE1000 10 år siden

davenport (19871) skrev:
Er træt af at de ikke ejer et køleskab i min datters SFO. Nu kan hun ikke ha fisk og yoghurt og den slags med mere. Burde det ikke være et krav, også med alt det polemik omkring sunde sager osv.?


En skam, min mor havde ellers denne her til salg, for 2 måneder siden. http://www.gulside.com/pics/re_1193672996_DSC02093...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19874 Åkepool 10 år siden

davenport (19871) skrev:
Burde det ikke være et krav


Jo da.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19875 misuma 10 år siden



Jeg købte BD'en Snowpiercer, ultimate edition på den franske Amazon, da den endnu ikke er udkommet andre steder.

Pakken så så indbydende ud...jeg havde så svedt ud, at de medfølgende bøger står på fransk! Hvad tænkte jeg på?! Do'h...

0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19876 the_paki_don 10 år siden

HAHAHA!!! Fuck, Misuma...
Gravatar

#19877 the_paki_don 10 år siden

Forresten, har du lagt et billede op på en fotograf gruppe på Facebook med dit profilbillede? :)
Gravatar

#19878 Lord Beef Jerky 10 år siden

Det er vist det, man kalder "at lave en misuma"!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19879 misuma 10 år siden

the_paki_don (19877) skrev:
Forresten, har du lagt et billede op på en fotograf gruppe på Facebook med dit profilbillede? :)


Jep Ü


Lord Beef Jerky (19878) skrev:
Det er vist det, man kalder "at lave en misuma"!


Lige præcis! Så må jeg bare nyde billederne som var jeg to år igen!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19880 Ericmase 10 år siden

Holy Jesus... What is that? What the f!*k is that?? What is that Private Nolan!?!?

"A new teaser trailer is set to be attached along with the theatrical release of Godzilla. So if you were looking for one more reason to go check out Godzilla when it opens on May 15, there you have it. Interstellar opens in theaters across Lebanon on November 6. The new trailer will have a running time of two minutes and 30 seconds. This trailer should have plenty of new footage, and should break online the week of May 12."


http://emileeid.com/2014/04/25/exclusive-new-trail...
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: