Gravatar

#19881 Ispep 10 år siden

#80

Det var de også længe om :) Glæder mig sygt meget til både traileren og filmen. Forpulet ventetid.
Gravatar

#19882 wimmie 10 år siden

davenport (19871) skrev:
Er træt af at de ikke ejer et køleskab i min datters SFO. Nu kan hun ikke ha fisk og yoghurt og den slags med mere. Burde det ikke være et krav, også med alt det polemik omkring sunde sager osv.?


Har aldrig gået på en skole hvor vi har haft køleskab... Men jo, det burde være et krav til alle skoler, for det er da langt det lækreste.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#19883 MadMartigan 10 år siden

wimmie (19882) skrev:
Har aldrig gået på en skole hvor vi har haft køleskab... Men jo, det burde være et krav til alle skoler, for det er da langt det lækreste.


Heller ikke her.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#19884 Slettet Bruger [183270890] 10 år siden

Interessant bog/læsning vedrørende insekter som fødevare: http://www.slate.com/articles/health_and_science/s...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#19885 Pécuchet 10 år siden

"Fløjteaktivister" - 1/6.
Helle Thorning-Schmidt - 2/6.
Arbejdernes internationale kampdag - 3/6.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19886 davenport 10 år siden

6/6:
Min chef gennemgik mine skatteting i dag, da jeg ikke får ret meget i løn. Det viser sig så, at jeg har betalt 60% i min ansættelse. Han er ret skrap, og rettede lige til, så jeg har dermed nærmest betalt skat for resten af året. Det betyder at jeg fra næste måned har 17740,- udbetalt... o.O
Man må sgu godt nok sige, at tingene har vendt sig for os inden for det sidste 3/4 års tid.
:)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19887 MadMartigan 10 år siden

#86

Det er sgu da fedt at høre, håber det fortsætter, for jer :-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#19888 Wangsgaard 10 år siden

davenport (19886) skrev:
6/6:
Min chef gennemgik mine skatteting i dag, da jeg ikke får ret meget i løn. Det viser sig så, at jeg har betalt 60% i min ansættelse. Han er ret skrap, og rettede lige til, så jeg har dermed nærmest betalt skat for resten af året. Det betyder at jeg fra næste måned har 17740,- udbetalt... o.O
Man må sgu godt nok sige, at tingene har vendt sig for os inden for det sidste 3/4 års tid.
:)


Er så glad på dine vegne!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#19889 wimmie 10 år siden

davenport (19886) skrev:
6/6:
Min chef gennemgik mine skatteting i dag, da jeg ikke får ret meget i løn. Det viser sig så, at jeg har betalt 60% i min ansættelse. Han er ret skrap, og rettede lige til, så jeg har dermed nærmest betalt skat for resten af året. Det betyder at jeg fra næste måned har 17740,- udbetalt... o.O
Man må sgu godt nok sige, at tingene har vendt sig for os inden for det sidste 3/4 års tid.
:)



Nice! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#19890 Åkepool 10 år siden

davenport (19886) skrev:
6/6:
Min chef gennemgik mine skatteting i dag, da jeg ikke får ret meget i løn. Det viser sig så, at jeg har betalt 60% i min ansættelse. Han er ret skrap, og rettede lige til, så jeg har dermed nærmest betalt skat for resten af året. Det betyder at jeg fra næste måned har 17740,- udbetalt... o.O
Man må sgu godt nok sige, at tingene har vendt sig for os inden for det sidste 3/4 års tid.
:)


Skide godt :)

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: