Det kan også være at Cinemaxx gør det anderledes. Indtil videre er det kun Biocity, der har lagt program i Århus. Begge biografer har i øvrigt en enkelt 3d-visning i aften. Ved ikke om det har noget med noget at gøre. Måske for at se hvor mange, der kommer?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg elsker virkelig Steve Carell i hans mere seriøse roller, og det ser virkelig ud til at han kommer til at sparke røv i den her film. Og så er det virkelig et lækkert og interessant cast!
Jeg elsker generelt bare Steve Carell, men han viser virkelig, at han er mere end blot en funny man nu. Jeg var også meget imponeret af ham i The Way Way Back.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Er helt enig med jer allesammen! Bortset fra Åkepool, der er jeg meget uenig ;) Og hans rolle som Michael Scott i The Office er bestemt også værd at nævne :)
#19921 gi-jones 10 år siden
#19922 Brodersalsa 10 år siden
Jeg elsker virkelig Steve Carell i hans mere seriøse roller, og det ser virkelig ud til at han kommer til at sparke røv i den her film.
Og så er det virkelig et lækkert og interessant cast!
#19923 Driver 10 år siden
Jeg elsker generelt bare Steve Carell, men han viser virkelig, at han er mere end blot en funny man nu. Jeg var også meget imponeret af ham i The Way Way Back.
#19924 Mikkel Abel 10 år siden
#19925 wimmie 10 år siden
Samt 'Dan in real life' - selvom det stadig var en komedie, så var det stadig med lige seriøsitet :)
#19926 Driver 10 år siden
#19927 wimmie 10 år siden
#19928 Batsy 10 år siden
#19929 Åkepool 10 år siden
#19930 Brodersalsa 10 år siden
Og hans rolle som Michael Scott i The Office er bestemt også værd at nævne :)