Gravatar

#19931 Driver 10 år siden

#27

Det gav fint mening for mig i hvert fald. ;)

#28

Ja, han er god i Crazy, Stupid, Love - Man kan mærke en god kemi mellem ham og Gosling. Absolut en anbefalelsesværdig komedie med et lækkert twist.

#30

Jeg er heller ikke enig med Åkepool! Brick Tamland FTW!

For mig, vil hans mest mindeværdige rolle nok også altid være Michael Scott. Man kan virkelig se, hvor stor indflydelse, han havde på The Office. Efter at han forlod showet, gik det ned ad bakke.

:)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19932 elwood 10 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19933 Ispep 10 år siden

Den franske trailer 2 til Interstellar er ude, men kvaliteten er ikke for god. Men for dælen den ser episk og følelsesmæssig ud.
Gravatar

#19934 Ericmase 10 år siden

Ispep (19933) skrev:
Den franske trailer 2 til Interstellar er ude, men kvaliteten er ikke for god. Men for dælen den ser episk og følelsesmæssig ud.


Genså den på repeat mange gange og synes præcis det samme.

Scenen hvor Mackenzie Foys karakter løber ud efter bilen var nok den der virkelig ramte mig. Musikken er desværre ikke Hans Zimmers, men derimod Dario Marianellis musik fra "V For Vendetta" med nummeret "Evey Reborn fra første minut og 49 sekund:
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19935 Ispep 10 år siden

#34

Ja, Nolan plejer at bruge original-musikken, men Marianellis musik understøtter traileren ganske glimrende.

Da jeg så traileren til Gravity vidste jeg, at Lubezki ville snuppe oscaren for fotografering. Call it a hunch ;) Jeg tvivler på, at Hoytema atter bliver forbigået i kategorien og jeg tør næsten smide alt hvad jeg ejer på, at han mindst får en nominering ;)
Gravatar

#19936 Ispep 10 år siden

SÅ mange gange vil John MacClane dø i Die Hard serien:



;)
Gravatar

#19937 Batsy 10 år siden

Ispep (19936) skrev:
SÅ mange gange vil John MacClane dø i Die Hard serien:



;)


Den er også rigtig sjov og det egentlig utroligt at han egentlig godt kunne overleve nogle af de ting, som jeg ellers tænkte "jep han vil ikke have overlevet det der" og så man lige bliver bevist andet :=)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19938 dyg 10 år siden

En uges ferie i Toscana m.m. 6/6
Prisen for ferien 2/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19939 the_paki_don 10 år siden

Har du lige 3 minutter til at hjælpe en af Filmz' mest sexede medlemmer?

Så klik forbi her!

http://filmz.dk/forum/tagwall/hjaelp-til-filmz-er-...
Gravatar

#19940 elwood 10 år siden

5 min. preview af den nye serie The Flash, fra folkene bag Arrow.

[url=]Jeg sagde preview ikke trailer, så den er spoilerific[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: