Gravatar

#19951 Thomsen 10 år siden

Bah!

Har fået ny lejlighed og skal betale en mindre formue for at få ændret den gammeldags gastilslutning, så den passer til et nyere komfur. Det får jeg så gjort. Hvorefter VVS-manden tjekker og opdager, at komfuret er utæt - formentligt takket være flyttemændenes hårde behandling. Men da jeg jo ikke kan bevise, at det er sket der, så skal jeg altså ud og købe nyt, oven i alt det andet, der skal betales nu. - 1/6

At jeg har fået konstateret slidgigt i min ene storetå - 1/6

Jeg troede bare, at jeg havde sparket forkert til sparring. Men det har gjort ondt i to måneder nu, så jeg fik det lige tjekket, og så var det sørme slidgigt. Ikke superfede perspektiver for karatetræningen. :-(

Gravatar

#19952 Ericmase 10 år siden

På lørdag skal jeg ENDELIG se "X-Men: Days of Future Past" og efter alle de så positive anmeldelser er jeg kun meget spændt! Det bliver i Imperial og det er kun endnu mere awesome!

6/6
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19953 dyg 10 år siden

Har fri i dag, så jeg daffer nok ind og ser den om et par timer. Har ikke været i biffen i evigheder!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19954 Pécuchet 10 år siden

Muldgraver (19950) skrev:
#19949
Fryd! Har du et godt udkigssted til at holde øje med rævene? Eller hører du dem pusle omkring? Eller måske endda kalde?


Det var en enspænder, jeg observerede fra min altan. Som regel er det jo kun fordrukne sjæle, der forbrænder de sidste sjusser, man har "fornøjelsen" af at se og høre en onsdag nat. Derfor var det aldeles pirrende at opleve denne altædende skabning, som med stor begejstring boltrede sig i mine genboers bunker af skrald. Dyrets tilsyneladende kådhed annullerede ej dets elegante fremtoning, der i et øjeblik syntes næsten transparent. Denne sammenflydende episode blev sågar ledsaget af Coils evige hymne:

Der burde have været Roser.
Gravatar

#19955 Ericmase 10 år siden

Er dette "Inception" i virkeligheden? Det lyder rigtig spændene! Hvad synes I?

https://www.kickstarter.com/projects/iwinks/the-au...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19956 Pécuchet 10 år siden

Alexander Shulgin er død - 0/6.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19957 MadMartigan 10 år siden

Johans afgang fra filmz

-17/6
I'm your huckleberry...
Gravatar

#19958 Pécuchet 10 år siden

Da Suzanne Bjerrehuus på DR2 i tirsdags udtalte, at 150.000 kroner ikke var specielt mange penge, og at toppolitikere skulle lade være med at gå i små sko - 0/6.

Mage til nedladende, virkelighedsfjern og elitær møgkælling skal man lede længe efter!
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19959 gi-jones 10 år siden

Man kan jo overveje præcis hvilke kvalifikationer Suzanne Bjerrehus overhovedet har for at udtale sig - om noget som helst. De danske medier, burde overveje alvorligt hvem de giver taletid og om hvad.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19960 Lord Beef Jerky 10 år siden

gi-jones (19959) skrev:
De danske medier, burde overveje alvorligt hvem de giver taletid og om hvad.


Hear hear! De aner ikke hvor meget det skader at fremhæve idioter på den måde!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: