Gravatar

#19961 Andrew Laseen 10 år siden

Forsvar af bachelor projekt i morgen = ?/6
Gravatar

#19962 Lord Beef Jerky 10 år siden

Andrew Laseen (19961) skrev:
Forsvar af bachelor projekt i morgen = ?/6


3/6
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19963 misuma 10 år siden

Dallas Buyers Club eller Robocop i morgen? Pinefuld dilemma 0/6

På mit arbejde har vi en lille pigebebs som ligner en glatbarberet Paul Giamatti 6/6!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19964 Muldgraver 10 år siden

Pécuchet (19954) skrev:

Det var en enspænder, jeg observerede fra min altan. Som regel er det jo kun fordrukne sjæle, der forbrænder de sidste sjusser, man har "fornøjelsen" af at se og høre en onsdag nat. Derfor var det aldeles pirrende at opleve denne altædende skabning, som med stor begejstring boltrede sig i mine genboers bunker af skrald. Dyrets tilsyneladende kådhed annullerede ej dets elegante fremtoning, der i et øjeblik syntes næsten transparent. Denne sammenflydende episode blev sågar ledsaget af Coils evige hymne:


Heheh, det er bare gennemført indtil det lyksalige.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#19965 Andrew Laseen 10 år siden

Andrew Laseen (19961) skrev:
Forsvar af bachelor projekt i morgen = ?/6


Det blev så til 7/12 i stedet for. :)
Gravatar

#19966 Ispep 10 år siden

McConaughey i True Detective

10/10
Gravatar

#19967 gi-jones 10 år siden

At svømme med vilde delfiner på Hawaii: 6/6
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19968 misuma 10 år siden

Jeg har vidst lige fra starten af, at min kæreste kom med tung bagage (diagnosen Borderline).

Der er dage hvor der skal tages hensyn til dette, hvilket jeg forsøger at gøre efter bedste evne. Der er dog også dage hvor jeg synes der skal tages for meget hensyn, baah 0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19970 Batsy 10 år siden

Ispep (19969) skrev:
Birdman trailer

http://m.youtube.com/watch?v=-efiEOb2qEU


Ser squ ret spøjs ud, har lidt samme koncept som The Wrestler men går udfra den her er mere humoristisk. Altid herligt at se Keaton i nogle større roller egentlig, egentlig sjældent man ser Norton i noget nu til dags.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: