Gravatar

#19981 the_paki_don 10 år siden

Hmmm. MØ skal bare DØ eller hvad? Hvorfor fik den så hård medfart fra dig? :)
Gravatar

#19982 Mikkel Abel 10 år siden

HAH! Tjaaa, først og fremmest kan jeg virkelig bare ikke særlig godt lide hendes musik, men ville meget gerne overbevises. Lyden var forfærdelig med en altdominerende brummende bas (ikke at det nødvendigvis er hendes skyld, men det hjælper ikke ligefrem på helhedsindtrykket), men altså, der er ingen tvivl om at hun er en performer.. Koncerten gjorde bare ikke noget for mig og med allerede lave forventninger kom den lave rating :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19983 Åkepool 10 år siden

Mikkel Abel (19980) skrev:
Lana Del Rey - 6/6


Dig og Treo er vist ikke på musikalsk bølgelængde.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19984 Mikkel Abel 10 år siden

83# Nej, gudskelov!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19985 Wangsgaard 10 år siden

Lama del Ray var virkelig kedelig ! Det skyldes nok det lå lørdag aften og det er hendes musik ikke til.

Arcade fire fortjener mindst 6/6 :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#19986 dyg 10 år siden

De eneste to, der overhovedet har klassen til at få 6/6 er da Pixies og Brian Jonestown Massacre, alle de andre navne på Nordside kan pr definition max få 5/6 :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19987 Wangsgaard 10 år siden

dyg (19986) skrev:
De eneste to, der overhovedet har klassen til at få 6/6 er da Pixies og Brian Jonestown Massacre, alle de andre navne på Nordside kan pr definition max få 5/6 :)


Hvis man ikke var på north side har man ikke ret til at udtale sig om den slags!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#19988 Mikkel Abel 10 år siden

Wangsgaard (19985) skrev:
Lama del Ray var virkelig kedelig ! Det skyldes nok det lå lørdag aften og det er hendes musik ikke til.


Lana del Rey var fredag aften. Og hvornår passer hendes musik så til, hvis det ikke passer til en aften med stjerner, godt vejr og åben himmel?
Jeg synes det var fantastisk. Frygtede virkelig at hun ikke kunne synge live, men er du gal hun havde styr på stemmen. Og så var hendes band fantastisk. Meget mere tungt og rocked' end på pladen, det passede perfekt.


Wangsgaard (19985) skrev:
Arcade fire fortjener mindst 6/6 :)


De første fem-seks numre var fantastiske og det samme med de sidste fire-fem. Midterdelen af koncerten var decideret tæt på kedelig og så virkede Chassagnes vokal lidt sløv. Og så manglede jeg meeeeeeeeeeget mere fra The Surburbs..


dyg (19986) skrev:
De eneste to, der overhovedet har klassen til at få 6/6 er da Pixies og Brian Jonestown Massacre, alle de andre navne på Nordside kan pr definition max få 5/6 :)


Baaaaaaaaaaaah! :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19989 Wangsgaard 10 år siden

Mikkel Abel (19988) skrev:
Lana del Rey var fredag aften. Og hvornår passer hendes musik så til, hvis det ikke passer til en aften med stjerner, godt vejr og åben himmel?
Jeg synes det var fantastisk. Frygtede virkelig at hun ikke kunne synge live, men er du gal hun havde styr på stemmen. Og så var hendes band fantastisk. Meget mere tungt og rocked' end på pladen, det passede perfekt.


Ja det kan du have ret i men havde lige set franz ferdinand og ventede The nationals og så var det ikke lige det musik jeg havde brug for til at holde humøret højt og holde mig vågen. Tror det ville have været bedre hvis hun spillede tidligere, eller det ville det i hvertfald for mig :)

Mikkel Abel (19988) skrev:
De første fem-seks numre var fantastiske og det samme med de sidste fire-fem. Midterdelen af koncerten var decideret tæt på kedelig og så virkede Chassagnes vokal lidt sløv. Og så manglede jeg meeeeeeeeeeget mere fra The Surburbs


Kunne godt lide det stille element med Chassagnes :) Kunne også godt bruge mere fra Funeral og Neon Bible. De har lavet 4 perfekte albums og de kunne for min skyld godt spille i 3 timer! Men nu er det deres reflektor tour så selvfølgelig spillede de mange numre fra det album.

Arcade fire var den primære grund til jeg tog til North Side og det var alle pengene værd!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#19990 Mikkel Abel 10 år siden

Wangsgaard (19989) skrev:
Ja det kan du have ret i men havde lige set franz ferdinand og ventede The nationals og så var det ikke lige det musik jeg havde brug for til at holde humøret højt og holde mig vågen. Tror det ville have været bedre hvis hun spillede tidligere, eller det ville det i hvertfald for mig :)


Ja det er selvfølgelig som man oplever det. Jeg slappede af/halvsov under Franz Ferdinand, så for mig var det sgu meget lækkert at varme op med en tung og elegant Lana del Rey, fulgt op af et mere tempofyld The National.

Wangsgaard (19989) skrev:
De har lavet 4 perfekte albums


Wangsgaard (19989) skrev:
Men nu er det deres reflektor tour så selvfølgelig spillede de mange numre fra det album.


Synes de har lavet to perfekte albums og to rigtig, rigtig gode! Og selvfølgelig skulle de spille mest fra Reflektor siden det var den tour. Selvom jeg er vild med pladen, så synes jeg en god del af sangene har det med at køre i tomgang og det kunne bestemt mærkes under koncerten, hvor jeg begyndte at kede mig og det fornemmede jeg også blandt publikum oppe foran. Men sange som Here Comes the Night Time og Afterlife var helt fantastiske at høre live. Jeg havde dog en kæmpe drøm om at høre en del fra Surburbs-pladen, da det er en af mine absolutte yndlingsplader. Havde jeg bare kendt dem dengang de var på tour med den. :)

Wangsgaard (19989) skrev:
Arcade fire var den primære grund til jeg tog til North Side og det var alle pengene værd!


Samme her (samt Lana og The National) og forstå mig ret; det var bestemt ikke en ringe koncert, tværtimod! Den var super god, men jeg havde nok også urimeligt høje forventninger, som desværre aldrig blev helt indløst.
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: