Men sange som Here Comes the Night Time og Afterlife var helt fantastiske at høre live. Jeg havde dog en kæmpe drøm om at høre en del fra Surburbs-pladen, da det er en af mine absolutte yndlingsplader. Havde jeg bare kendt dem dengang de var på tour med den. :)
De var også super fede live :) Jeg så dem på deres Surburbs tour i Ballarup, også en fantastisk koncert!
Har været vild med dem helt fra Funeral albumet. Jeg holder af dem alle 4, og synes de er meget forskellige. Jeg hører dem i perioder og det kommer an på hvilket humør jeg er i :)
#19991 Wangsgaard 10 år siden
De var også super fede live :) Jeg så dem på deres Surburbs tour i Ballarup, også en fantastisk koncert!
Har været vild med dem helt fra Funeral albumet. Jeg holder af dem alle 4, og synes de er meget forskellige. Jeg hører dem i perioder og det kommer an på hvilket humør jeg er i :)
#19992 dyg 10 år siden
#19993 Mikkel Abel 10 år siden
Det var der jeg skulle havde nuppet dem! :)
Det er fandeme godt gået, lyder som en trættende weekend! Men nu er live-musik heldigvis mere end bare "lyden". :D
#19994 Wangsgaard 10 år siden
Blandt andet masser af konfetti ! :D
Så Rhye hvilket var super godt mindst 5/6, ved ikke om du kender dem, de kan virkelig anbefales :)
#19995 Mikkel Abel 10 år siden
Jep, fantastisk start!
Lyder fedt. Ville også rigtig gerne havde set det, men lå desværre samtidig med Pixies :)
#19996 wimmie 10 år siden
#19997 Wangsgaard 10 år siden
Jamen tak for det Wimmie!
#19998 wimmie 10 år siden
Især jer der både så Arcade Fire og The National...og Mew....Og Lana Del Rey!
#19999 wimmie 10 år siden
#20000 Mikkel Abel 10 år siden