Gravatar

#20011 Giraffen 10 år siden

Tenebrae (20010) skrev:
I Saw the Devil (Blu-ray)-konkurrence på DAHF. Toms Op!

http://dahf.dk/viewtopic.php?p=632012#p632012


Spiser du så blu-ray'en hvis der er ikke er nok med i konkurrencen?
Gravatar

#20012 Tenebrae 10 år siden

Det er ikke min konkurrence - ville bare lige udbrede budskabet lidt.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#20013 misuma 10 år siden

Øv, hvor har jeg ramt meget ved siden med de sidste gysere...der er alt for meget skod derude!

0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20014 Herrguth 10 år siden

#20013 Ja, jeg kender det godt. Jeg elsker også at se gysere, men det sidste stykke tid, har jeg også været uheldig. Det er godt nok en genre, hvor der bliver lavet meget skidt...
Gravatar

#20015 misuma 10 år siden

Ja, og sommetider føles det som om anmeldere indenfor genren, er lidt for gavmilde med stjernerne.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20016 Lord Beef Jerky 10 år siden

Haha, jeg har sgu også været ret uheldig. Plus One på netflix er den bedste gyser jeg har set i en måneds tid, og den er nok til 6/10.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20017 misuma 10 år siden

Jeg synes Plus One er en af de bedste sci-fi gysere jeg har set det sidste halve år. Fed stemning og stil imo.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20018 Brodersalsa 10 år siden

Jeg var personligt ret glad for den nye Evil Dead :). Syntes den at den kom med noget nyt, men med en respekt for det originale værk. Og så er der meget blod med. RIGTIG meget blod med. Den kan ses på Viaplay, hvis i har fået tændt lunten.
Gravatar

#20019 Herrguth 10 år siden

Den har jeg hverken set eller hørt om.
Tak for tippet. Den er ny skrevet på min watchlist. :D
Gravatar

#20020 Herrguth 10 år siden

Jeg er også ret glad for remaket af Evil Dead.

Jeg vil da også lige anbefale horror-kortfilmen "Blinky TM":
https://vimeo.com/21216091

Og selv om den måske ikke ligefrem er rendyrket gys, så fandt jeg "Odd Thomas" (som er på US Netflix) ret underholdende.

Jeg har altid hørt en del godt om Puppet Master-filmen, så derfor købte jeg en boks med de 9 PuppetMaster-film. Jeg har indtil videre set 5 af dem, og de er alle piv-ringe. Jeg forstår ikke engang hvorfor, at den første film i serien er populær.

Skriv ny kommentar: