#20013 Ja, jeg kender det godt. Jeg elsker også at se gysere, men det sidste stykke tid, har jeg også været uheldig. Det er godt nok en genre, hvor der bliver lavet meget skidt...
Jeg var personligt ret glad for den nye Evil Dead :). Syntes den at den kom med noget nyt, men med en respekt for det originale værk. Og så er der meget blod med. RIGTIG meget blod med. Den kan ses på Viaplay, hvis i har fået tændt lunten.
Og selv om den måske ikke ligefrem er rendyrket gys, så fandt jeg "Odd Thomas" (som er på US Netflix) ret underholdende.
Jeg har altid hørt en del godt om Puppet Master-filmen, så derfor købte jeg en boks med de 9 PuppetMaster-film. Jeg har indtil videre set 5 af dem, og de er alle piv-ringe. Jeg forstår ikke engang hvorfor, at den første film i serien er populær.
#20011 Giraffen 10 år siden
Spiser du så blu-ray'en hvis der er ikke er nok med i konkurrencen?
#20012 Tenebrae 10 år siden
#20013 misuma 10 år siden
0/6
#20014 Herrguth 10 år siden
#20015 misuma 10 år siden
#20016 Lord Beef Jerky 10 år siden
#20017 misuma 10 år siden
#20018 Brodersalsa 10 år siden
#20019 Herrguth 10 år siden
Tak for tippet. Den er ny skrevet på min watchlist. :D
#20020 Herrguth 10 år siden
Jeg vil da også lige anbefale horror-kortfilmen "Blinky TM":
https://vimeo.com/21216091
Og selv om den måske ikke ligefrem er rendyrket gys, så fandt jeg "Odd Thomas" (som er på US Netflix) ret underholdende.
Jeg har altid hørt en del godt om Puppet Master-filmen, så derfor købte jeg en boks med de 9 PuppetMaster-film. Jeg har indtil videre set 5 af dem, og de er alle piv-ringe. Jeg forstår ikke engang hvorfor, at den første film i serien er populær.