Gravatar

#20021 Lord Beef Jerky 10 år siden

misuma (20017) skrev:
Jeg synes Plus One er en af de bedste sci-fi gysere jeg har set det sidste halve år. Fed stemning og stil imo.


Ideen er dejlig original, men hold kæft hvor var der mange utroværdige og dumme ting rundt omkring. Det trækker altså noget ned for mig. CGI ildtennis indendørs? Give me a break! Stadig noget bedre end resten af det crap jeg har ser for nyligt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20022 misuma 10 år siden

Ohøj, den der Blinky film var da super!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20023 misuma 10 år siden

Her er nogle jeg fandt over gennemsnittet:

The Incident
Alice
sleep tight spansk
Frontiers fransk 
We Are What We Are "remake"
Little deaths
The Roost
P2
Isolation
Switchblade romance
Inside
Train
Cry wolf
The last winter
Mum and dad
Ils
Cradle will fall
The echo
Session 9
The secret sense
The caller
Martyrs
Trick or treat 2007
Urban explores
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20024 Brodersalsa 10 år siden

#20 Blinky filmen var nice! Tak for heads up :)
Gravatar

#20025 Collateral 10 år siden

misuma (20015) skrev:
Ja, og sommetider føles det som om anmeldere indenfor genren, er lidt for gavmilde med stjernerne.
Jeg tror også det kan handle om at det er en genre hvor man er på jagt efter meget forskellige ting som fans. Du nævner selv 'The Incident', som jeg også synes var helt fremragende, men alt efter om man er på jagt efter chokgys, som i 'The Grudge' og mange andre moderne film i genren, eller det mere stemningsfyldte kan der være dybt forskellige perspektiver på hvad der er godt og skidt. Det kan der selvfølgelig indenfor enhver genre, men jeg oplever at der af og til er nogle meget specifikke forventninger til gys (nu ved jeg at du er meget alsidig i din smag også indenfor genren, så her taler jeg ikke om dig), som kan betyde vidt forskellige reaktioner på film. 'The Incident' er stemningsgys og leger lidt med noget symbolik og en knivspids humor, mens en film som 'Excision' ryger meget langt over i kunstfilmsafdelingen og film som 'Paranormal Activity' tilfredsstiller et helt andet publikum, som forbinder uhygge med at hoppe i sædet. Jeg modargumenterer egentlig ikke det du siger, men udvider bare lidt på overvejelsen. Selv kan jeg være fristet til at give karakterer i den høje ende af skalaen til genrefilm af vidt forskellige årsager, af og til fordi de er uhyggelige, til tider handler det mere om underholdningsværdi og jeg er en absolut sucker for når der tilsættes en smule symbolik eller en anden form for overlægger der løfter det hele og gør det mere relevant.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#20026 the_paki_don 10 år siden

Spillet PLANTMAN, som jeg har lagt stemme til, er nu oppe på App Store og det er GRATIS!

10 måneders arbejde af holdet på Den Danske Filmskole har resulteret i et ganske sjovt side scrolling stealth puzzle spil.

Spread the love!

6/6

Vinder en Filmz konkurrence 6/6!

Finder ud af, at jeg har vundet billetter til Labor Day... 2/6. :-D

Erkendelsen af, at jeg er et utaknemmeligt skarn 1/6

Gravatar

#20027 Pécuchet 10 år siden

misuma (20013) skrev:
Øv, hvor har jeg ramt meget ved siden med de sidste gysere...der er alt for meget skod derude!

0/6


http://en.wikipedia.org/wiki/New_French_Extremity
Der burde have været Roser.
Gravatar

#20028 Wangsgaard 10 år siden

the_paki_don (20026) skrev:


Vinder en Filmz konkurrence 6/6!

Finder ud af, at jeg har vundet billetter til Labor Day... 2/6. :-D

Erkendelsen af, at jeg er et utaknemmeligt skarn 1/6


Synes det var en fin film :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#20029 misuma 10 år siden

Jeg vil hellere tisse i sengen end at gå på wc'et lige nu...

Møg ryg 0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20030 wimmie 10 år siden

misuma (20029) skrev:
Jeg vil hellere tisse i sengen end at gå på wc'et lige nu...

Møg ryg 0/6


Du vil fortryde...

Men kender det alt for godt...dumme rygge stinker :(
God bedring.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: