Gravatar

#20081 Mikkel Abel 10 år siden

Det skal jeg ikke kunne sige, den får i hvert fald verdenspremiere på en filmfestival i New York her til oktober og i Danmark hedder det vist 5. februar. Ps. fuck dig hvis du får nuppet den pressekonference!! ;)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#20082 Pécuchet 10 år siden

PTA springer over, hvor gærdet er lavest. Hvorfor ikke filmatisere Gravity's Rainbow? :)
Der burde have været Roser.
Gravatar

#20083 the_paki_don 10 år siden

Jeg vandt Gamereactors konkurrence, hvor man skulle fortælle, hvad man ville gøre i sin sommerferie, hvis man var en superintelligent abe. Så nu skal jeg se "Dawn of the Planet of the Apes" gratis med en ven!

Og så kan jeg bruge denne tirsdag med Telia rabatten på at se "Neighbors". Fedt! :)

6/6
Gravatar

#20084 Åkepool 10 år siden

the_paki_don (20083) skrev:
Jeg vandt Gamereactors konkurrence, hvor man skulle fortælle, hvad man ville gøre i sin sommerferie, hvis man var en superintelligent abe


Hvad ville du gøre?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20085 the_paki_don 10 år siden

Jeg sendte dette bud ind:

Jeg ville spørge en af mine høje venner, om han ville være med på en epic prank!

Min høje ven skulle være iført en gul regnfrakke og en hat og så ville jeg være slynget om hans arm som Curious George (Peter Pedal på dansk),

Så ville vi gå ned ad Strøget og folk ville kigge og smile og grine... efter noget tid ville en børnefamilie gå forbi og den lille søn (han hedder Sofus) ville kigge meget nysgerrigt efter mig.

Så ville jeg styrte ned mod ungen og gribe fat om hans strube og kigge intenst i øjnene på ham og sige med en Joker stemme: "Why so CURIOUS?!" og så ville vi begge flække af grin, hvorefter jeg ville kigge over på forældrene og sige "My sincerest APE-ologies if I frightened you..." og så ville jeg hoppe op på min vens side og så ville vi fortsætte vores hyggelige tur ned ad Strøget, hvor vi skræmmer børnefamilier til højre og venstre.

Så ville politiet komme og så ville vi sige "Come on, bub, can't you APE-preciate a little monkeying around?" og så ville vi alle grine og drikke milkshake.

Jordbær milkshake til mig, fordi at tænke at jeg ville drikke banan milkshake er diskriminerende, bare fordi jeg er en abe.

Eller så er jeg en hipster abe, der ikke drikker banan milkshake, fordi det gør alle de andre...

Og så ville jeg også gå rundt og citere den gode gamle APE-raham Lincoln hele tiden, for efter at den gode abe vittighed er overstået, så indser man, at manden faktisk sagde nogle virkelig kloge ting i sin tid. Havde han været på Twitter, så ville han have sindssygt mange followers.

Jeg har vist mistet lianen her...
Gravatar

#20086 Giraffen 10 år siden

Paki, jeg forlanger en version indtalt af Jørgen Leth. Få det til at ske.

Men det er ikke min skyld hvis Jørgen begynder at freestyle om bananen og dens potens-lignende karakter i en helt vild overdreven detaljeret grad. Det er vist en selvfølge med den gode Jørgen Leth.
Gravatar

#20087 knipsknips 10 år siden

Ligger i en hængekøje på landet, mens jeg læser Jeg Dræber. Sateme dejligt!

Gravatar

#20088 Muldgraver 10 år siden

Pécuchet (20038) skrev:
- 0/6.

Muligvis den mest skræmmende film på YouTube. Kommentarerne ligeså.

Og et interessant eksempel på konstruktionen af nutidig propaganda. Jeg kunne dog ikke klare mere end tre kvarter (ud af fem timer!?), så fik jeg det simpelthen for dårligt...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#20089 gi-jones 10 år siden

Muldgraver (20088) skrev:
Pécuchet (20038) skrev:
- 0/6.

Muligvis den mest skræmmende film på YouTube. Kommentarerne ligeså.

Og et interessant eksempel på konstruktionen af nutidig propaganda. Jeg kunne dog ikke klare mere end tre kvarter (ud af fem timer!?), så fik jeg det simpelthen for dårligt...
Hvad går det ud på? Jeg er nysgerrig, men har ikke den slags tid lige nu.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20090 Muldgraver 10 år siden

#20089
Det er nazi-propaganda. Den "smule" jeg fik set, var en biografisk fremstilling af Hitler.

Filmen er relativt flot skruet sammen, værdimæssigt konsistent, og føles meget nutidig. På sin vis er den også et glimrende eksempel på vigtigheden af kritisk oplysning. Ligesom eksempelvis mange BBC-"dokumentarer" forholder den sig ikke reelt kritisk til egne påstande, og søger kun at underbygge dem og højne deres påståede objektive værdi, fremfor at oplyse om de værdier der ligger til grund for, hvorfor sagen fremstilles, som den gør.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: