Gravatar

#20121 Ispep 9 år siden

#16

Fuck, den ser gigantisk ud. Som var det David Lean der genopstod. Jeg må sgu sige den ser overvældende storslået ud. Lige en type film efter mit hoved, hvis den vel og mærke leverer varen.

Nolan's.....måske "2001".
Gravatar

#20122 T. Nielsen 9 år siden

Med al respekt, så er der da en del nydelige billeder, lidt i den sterile ende, i den trailer, men synes ærligt det både ligner og lyder som noget sentimentalt sludder! Men håber og tror da på, den bliver great:-)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#20123 Slettet Bruger [3178019557] 9 år siden

Jeg må sige, at jeg heller ikke taber næse og mund over den.

McConaughey, Affleck og Lithgow gør, at jeg er nysgerrig, men jeg vil afvente anmeldelserne.
Gravatar

#20124 Pécuchet 9 år siden

KU vil bremse flere via karakterkrav - 0/6.

Her søger KU om lov til at kræve, at alle deres ansøgere i kvote 1 i fremtiden som minimum skal have et karaktergennemsnit på 6. Og snittet skal hedde 7, hvis man vil læse et humanistisk fag.


7 er da sådan midt i. Og det er jo heller ikke en menneskeret at komme ind [...] modellen skal håndteres med omhu. Så vi beslutter det fag for fag, hvor vi vil indføre kravet 6. Og hvis faget er meget vigtigt at have fagligt og samfundsmæssigt, kan vi vælge at fravige kravet.


Ralf Hemmingsen, du er et filistrøst bæst!
Der burde have været Roser.
Gravatar

#20125 misuma 9 år siden

Når jeg vil skifte land via UnblockUs, syn's jeg ikke der sker noget på iPaden.

Oh well, amerikansk Flix er vel også ok...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20126 misuma 9 år siden

Nevermind. Det virker nu. Mon det var fordi PS3/Netflix kørte samtidigt?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20127 Driver 9 år siden

Pécuchet (20124) skrev:
KU vil bremse flere via karakterkrav - 0/6.

7 er da sådan midt i. Og det er jo heller ikke en menneskeret at komme ind [...] modellen skal håndteres med omhu. Så vi beslutter det fag for fag, hvor vi vil indføre kravet 6. Og hvis faget er meget vigtigt at have fagligt og samfundsmæssigt, kan vi vælge at fravige kravet.


Ralf Hemmingsen, du er et filistrøst bæst!

Sikke en idiot.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#20128 Rust Cohle 9 år siden

Verden

0/6

Tænk at skulle opleve, at verden igen er til fals for nazismens jødehad. At verden nærmest ser stiltiende til den mest brutale nedslagtning (udenfor Nordkorea) af kvinder, børn, mænd, pga deres religion, vi nogen sinde har set. Og FN og NATO kigger stiltiende på. Det var IKKE den slags politikere, der var ved roret, da jeg voksede op. Skamfuldt!
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#20129 Batsy 9 år siden

Rust Cohle (20128) skrev:
Verden

0/6

Tænk at skulle opleve, at verden igen er til fals for nazismens jødehad. At verden nærmest ser stiltiende til den mest brutale nedslagtning (udenfor Nordkorea) af kvinder, børn, mænd, pga deres religion, vi nogen sinde har set. Og FN og NATO kigger stiltiende på. Det var IKKE den slags politikere, der var ved roret, da jeg voksede op. Skamfuldt!


Sjovt, har aldrig troet det var så slemt men det forklarer bare hvad medierne fokusere mest på i dag. Orlando bloom der giver Bieber en på kassen, er nyheder der skal høres i stedet for dette. øvøv, og man kan ikke gøre meget andet end at brokke sig over det og håbe på der sker noget snart.

Det sådan nogle problemer hvor man dagdrømme om at superhelte fandtes, minus skurkene..!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#20130 Rust Cohle 9 år siden

Jeg vil godt lige advare KRAFTIGT, om at klikke på nedenstående link. Jeg har formentlig aldrig set noget værre i mit liv.

Jeg ved efterhånden ikke mere, hvad man skal synes om denne verden, som man efterlader sine børn at vokse op i, eller hvad man skal gøre. Jeg er dybt forfærdet over, at vi har et FN, at disse billeder eksisterer og der intet gøres i FN regi. Vores passivitet er en forbrydelse.

http://www.catholic.org/news/international/middle_...

I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!

Skriv ny kommentar: