Gravatar

#2021 HonoDelLoce 14 år siden

At min mor er efter mig fordi at jeg ikke kan finde ud af hvornår sæson 5 af House M.D. bliver udgivet på DVD herhjemme 0/6
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2022 dyg 14 år siden

#2020 - Rækker Mølle? Er det tæt på Rækker Tunge?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2023 filmz-Utyske 14 år siden

#2020 -

Det var det eneste valg, da jeg ikke har mødt andre end dine veninder og jeg mindes at du omtalte hende som single nede ved Ruben. Og da hun var med til Z-dag, må hun næsten være filmelsker. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2024 wimmie 14 år siden

Jep :D

Hehe - så snu du er ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2025 filmz-Utyske 14 år siden

#2024 -

Ja da, som single fyr er man jo opmærksom på single piger. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2026 wimmie 14 år siden

Hehe...nåja ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2027 Skeloboy 14 år siden

#2020 - hmm...tror måske godt, jeg kan huske, jeg har set hende før...men jeg kender ikke særlig mange, fordi jeg gik på efterskole i 9 og 10. klasse og kun 1.G på VGT...så det er reelt kun 8. klasse og 1. G, hvor jeg sådan rigtig har brugt Skjern til noget...

Men har hun gået på Amagerskolen i 95/96?...
Gravatar

#2028 mr gaijin 14 år siden

Notional (2017) skrev:
At Vaio WinDVD kan udskiftes med en bedre afspiller 6/6?

Jeg gider ikke at investere i ny afspiller-software bare på grund af en enkelt disc.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2029 elwood 14 år siden

Hehe jep det en go lille detalje som jeg også bemærkede og skrev i The Wire tråden.

I øvrigt:

Over pissoiret i Homicideafdelingen ser Landsman, at der er nogen, der har skrevet "Rawls sucks cock" på væggen. Det får han sig en god lille griner over.

Var der en filmz'er der gjorde mig opmærksom på.

Sæson 2 synes jeg også var fed.

Sæson 2 spoiler

Frank Sobotka er død, og man laver den her epilogy nærmest over livet der går videre, og man ser hende kan ikke lige huske navnet politi kvinden der patruljerede nede på havnen, at hun nærmest græder da hun ser på hans "kontor" hvor der ikke kommer nogen udfra mere, godt nok var han skurken fra start af, men i virkeligheden var han jo blot mand der var lidt grov i kanten, og som fik en tragisk skæbne.

Når jeg ender med faktisk og ha sympati for "skurken" så er det eddermadme godt skrevet. Chris Bauer spillede i øvrigt fantastisk som Frank Sobotka
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2030 dyg 14 år siden

At Cinemaxx viser The Lovely Bones til næste Macho Mandag arrangement d. 8. februar 6/6!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: