Hvad fanden er det for nogle huleboere?? Hvordan kan man behandle et andet menneske sådan?? Og så sin datter??? Min datter er det kæreste jeg har. Jeg kunne ikke finde på at ae hende for hårdt på kinden... Jeg forstår ikke de stenaldersamfund der stadig eksistere i verden. Og så i "Europa"...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det at være til tandlæge. 1/6. MEGET ubehageligt. Det tager 4 minutters ubehag mens damen tjekker mine tænder og renser tandsten. og her snakker jeg ubehag med stort U! Herefter siger hun: Ja, det ser jo fint ud du må godt gå ud og få din regning.
Så efter et tjek der varede 4 (ubehagelige) minutter og jeg egentlig ikke har fået lavet noget nævneværdigt, men bare fået at vide at mine tænder ser fine ud, skal jeg betale 300 kroner!?!?! ARGHH!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2138 - Elendig dommerpræstation, men når det er sagt, så er Kyrgiakos' aktion i episoden bestemt heller ikke uskyldig. Jeg kunne sagtens se dem begge få rødt for det, for begge to kaster sig hovedløst ind i tacklingen.
Desuden skulle Pienaar da også have haft et direkte rødt kort for hans håbløse stempling af Mascherano (der selv skulle have haft et gult for for en tidligere tackling).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#2131 filmz-Bruce 15 år siden
#2132 davenport 15 år siden
Hvad fanden er det for nogle huleboere?? Hvordan kan man behandle et andet menneske sådan?? Og så sin datter??? Min datter er det kæreste jeg har. Jeg kunne ikke finde på at ae hende for hårdt på kinden...
Jeg forstår ikke de stenaldersamfund der stadig eksistere i verden. Og så i "Europa"...
#2133 inflector 15 år siden
#2134 gi-jones 15 år siden
Mel? Gør det nas?
#2135 evermind 15 år siden
#2136 Twister 15 år siden
Så efter et tjek der varede 4 (ubehagelige) minutter og jeg egentlig ikke har fået lavet noget nævneværdigt, men bare fået at vide at mine tænder ser fine ud, skal jeg betale 300 kroner!?!?! ARGHH!
#2137 MOVIE1000 15 år siden
#2138 Åkepool 15 år siden
Hvad sker der i skallen på Atkinson, Fellaini tramper på Kyrgiakos' fod, hvorefter sidstnævnte bliver udvist?
#2139 Highland Park 15 år siden
Hicaz gik fra voldsmand - nu udvises hun
&
Bliv hos jeres voldelige mænd eller rejs hjem
Flot Danmark! :(
#2140 dyg 15 år siden
Desuden skulle Pienaar da også have haft et direkte rødt kort for hans håbløse stempling af Mascherano (der selv skulle have haft et gult for for en tidligere tackling).