#2155 Tillykke med det - nyd følelsen mens den er der :)
Og snyd nu ikke foran os andre ;)
uha det lyder godt nok som en laaaang kø ;/ Godt man først er færdig om minimum 4 et halvt år. Måske er man heldig, at det ser lidt bedre ud til den tid (...eller måske ikke :S).
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2164 - 1 år før jeg var ved at være færdig så det temmelig godt ud...men da jeg så blev færdig var det helt ad helvede til...så det kan gå temmelig stærkt
@ gi-jones: Njaeh, der er lige et par småting, der skal slibes af. I know, I'm terrible. :( Men det er lige oppe over. Sender den til korrekturlæsning i denne uge.
@ Patriarch: Stort tillykke, det er sgu fornemt! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Fik endelig fin ny ovn og fin ny kogeplade - det er installeret og virker som en drøm - i modsætning til den gamle utætte ovn der endelig stod af for et par måneder siden. Eneste ulempe ved det fine nye er at resten af køkkenet ser gammelt og slidt ud i forhold til :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#2161 Twister 15 år siden
Stort tillykke herfra også :)
#2162 Skeloboy 15 år siden
Og velkommen til arbejdsløshedskøen...;)
#2163 tiany 15 år siden
Og snyd nu ikke foran os andre ;)
#2164 Twister 15 år siden
uha det lyder godt nok som en laaaang kø ;/ Godt man først er færdig om minimum 4 et halvt år. Måske er man heldig, at det ser lidt bedre ud til den tid (...eller måske ikke :S).
#2165 Skeloboy 15 år siden
#2166 inflector 15 år siden
#2167 Kruse 15 år siden
#2168 evermind 15 år siden
Njaeh, der er lige et par småting, der skal slibes af. I know, I'm terrible. :( Men det er lige oppe over. Sender den til korrekturlæsning i denne uge.
@ Patriarch:
Stort tillykke, det er sgu fornemt! :)
#2169 wimmie 15 år siden
Fik endelig fin ny ovn og fin ny kogeplade - det er installeret og virker som en drøm - i modsætning til den gamle utætte ovn der endelig stod af for et par måneder siden.
Eneste ulempe ved det fine nye er at resten af køkkenet ser gammelt og slidt ud i forhold til :)
#2170 filmz-Bruce 15 år siden