De karbonader jeg lige har lavet og derefter spist 6/6 (man må gerne blære sig, når de gastronomiske udfoldelser går godt! fuck janteloven)
At der kun er lidt over en halv time til svampebold går i gang på hele to HD-kanaler 6/6
Den mudder-tur jeg regner med lige at nå inden 5/6 (en mudder-tur med tidsbegrænsning kan aldrig score topkarakterer, men jeg fornemmer alligevel den bliver rigtig god!)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Har lige bestilt billetter til shutter island i cinemax på torsdag, klokken 18:30 5/6 den sidste stjerne mangler fordi det "kun" er i sal 2 :/ men fedt det skal det nok blive.
Eyes Wide Shut (Stanley Kubrick) 5/6. Klart en af de Kubrick film jeg har nydt mest.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2241 filmz-Martychris 15 år siden
#2242 Ericmase 15 år siden
#2243 gi-jones 15 år siden
Tak så har vi da vist også hørt det allesammen :)
#2244 HonoDelLoce 15 år siden
At der kun er lidt over en halv time til svampebold går i gang på hele to HD-kanaler 6/6
Den mudder-tur jeg regner med lige at nå inden 5/6 (en mudder-tur med tidsbegrænsning kan aldrig score topkarakterer, men jeg fornemmer alligevel den bliver rigtig god!)
#2245 davenport 15 år siden
#2246 Twister 15 år siden
Eyes Wide Shut (Stanley Kubrick) 5/6. Klart en af de Kubrick film jeg har nydt mest.
#2247 HonoDelLoce 15 år siden
Champions League :)
#2248 Patriarch 15 år siden
Den er også super fed og undervurderet.
#2249 Twister 15 år siden
Jeg må erklære mig enig :)
#2250 davenport 15 år siden
Har desværre ikke 3+ mere :/ (0/6)