Gravatar

#2261 evermind 15 år siden

#2259 Yeah, The Dark Knight er fandeme et sejt spil! :) Er stadig i gang med at gennemspille det for første gang.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2262 Batsy 15 år siden

2261# det hedder nu Batman arkham alsyum ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2263 evermind 15 år siden

#2262 Det er rigtigt, det var din signatur, der lige fik mig til at rode lidt rundt i titlerne ... :$
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2264 MOVIE1000 15 år siden

er det et langt spil? jeg har kun prøvet demoen og der var jeg solgt, og nu er den i tilbud så den skal jeg have fat i, men det bliver nok først imorgen pga af sne :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2265 evermind 15 år siden

#2264 Det siges, at det er rimelig hurtigt gennemført, hvis man går direkte efter det. Der er dog masser af Riddler-gåder, jeg synes, det er sjovt at forsøge at løse undervejs, og der bliver også låst op for nye game modes efterhånden. Og så har det nok forlænget levetiden, at jeg tager spillet i bidder, sådan nu og da, og ikke spiller så intenst.
Gravatar

#2266 Batsy 15 år siden

2265# Det er præcist det samme for der jo ikke så meget at gå efter når man er færdig med hele spillet, jo lidt Challenge mode men det bliver kedeligt efterhånden glæder mig dog Til den anden udkommer batman arkham aslyum 2 der vi forgå i gotham

Gravatar

#2267 filmz-Bruce 15 år siden

Vidunderligt at side indendøre og se ud på snevejret og så er der et smule rødligt skær nu. Lidt ligesom inden en kæmpe meteor smadrer ned i planeten og dræber klodens befolkning!

6/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2268 MOVIE1000 15 år siden

#2265 hva får man ud af at løse gåderne?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2269 Batsy 15 år siden

2268# når du løser alle gåderne vil
du til sidst Track down the riddler via noget bat grej og nogle achiments trophys hvad end du spiller på

Gravatar

#2270 filmz-Bruce 15 år siden

During Steve Van Zandt's Q&A session on Thursday night (February 11th) at Manhattan's 92nd Street Y, he shocked longtime E Street Band fans when he revealed that the video portion to Bruce Springsteen's Darkness On The Edge Of Town box set will have footage from the original album sessions. Until now, it was believed that the DVD would only feature live performances and newly-filmed interview segments.

Back in November, Springsteen's manager Jon Landau told Rolling Stone: "The Darkness box set is 93 percent done. It's absolutely fantastic and there are just some finishing touches that we need to turn our attention to and finalize and we'll get it out there."

Guldalderen remastered!!!

6/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: